Wskoczyć do ruszającego pociągu
Michał Grzybowski, Product Manager Motorola Symbol w RRC
Polski rynek urządzeń z czytnikiem RFID ciągle nie jest nasycony. Wiele przedsiębiorstw, zwłaszcza logistycznych, potrzebuje tego typu sprzętu. To doskonała okazja do zarobku dla wszystkich resellerów oraz integratorów. Sprzedaż rozwiązań RFID może być bardzo dochodowa. Nic jednak nie trwa wiecznie, być może to ostatni moment, aby wskoczyć do ruszającego pociągu. Dlatego już teraz zapraszam do współpracy tych wszystkich resellerów, którzy nie mają w swojej ofercie czytników RFID, a którzy chcieliby je mieć. Oferujemy wysokiej klasy szkolenia, a dla partnerów spore zniżki przy zakupie sprzętu
Podobne artykuły
Na fali wzrostowej
Tomasz Dzideczek, Senior Presales Technical Architect Motorola Solutions Polska
Motorola FX9500 – w przemyśle, logistyce i detalu
Szacuje się, że w 2011 roku w Polsce sprzedano produkty RFID o wartości kilku milionów złotych. Duża część spośród nich była opatrzona logo Motoroli. Producent dostrzega potencjał rynku, dlatego systematycznie akcentuje swoją obecność, wprowadzając nowe produkty.
Innowacyjny czytnik Motorola MC3190-Z
Ponad 40 proc. przedsiębiorstw zamierza kupić urządzenia RFID (Radio Frequency Identification) w ciągu najbliższych 5 lat – wynika z opublikowanych w zeszłym roku wspólnych badań Motoroli i IDC przeprowadzonych w regionie EMEA. Według badań, ponad 20 proc. firm już używa RFID.