Artykuły

Autor: Krzysztof Pasławski | Dodano: 2018-06-25 09:43

Współpraca partnerska: kryzys zaufania

Nieprzewidywalność, nierówne traktowanie partnerów, słaba kontrola nad projektami i cenami – to niektóre błędy producentów, wskazywane przez integratorów. Jednak również sami partnerzy, zdaniem dystrybutorów, mogą wiele poprawić w swoim sposobie działania.

action abc data tech data mwt solutions
Autor: Krzysztof Pasławski | Dodano: 2018-04-30 08:21

Szkolenia: konkret vs. propaganda

Resellerzy i integratorzy podkreślają, że szkolenia są konieczne, bo w związku ze spadającymi marżami i rosnącą konkurencją nie można sobie pozwolić na luki w fachowej wiedzy. Trzeba dobrze wiedzieć, na co jest popyt, jak działa określone rozwiązanie i jak je można wykorzystać u klienta.

epson szkolenia compendium action centrum edukacyjne itpunkt
bartosz niepsuj Tomasz Siemek adeusz Tiuchty Takma Paweł Gałecki Kreski Robert Łabędzki CDS Jacek Węgrzyk Rafał Zabierowski ElsTech
Autor: Krzysztof Pasławski | Dodano: 2017-12-13 08:10

Dystrybutor: sojusznik czy… konkurent?

Sieci detaliczne związane z dystrybutorami IT to konkurencja, z którą niezależnym resellerom bardzo trudno rywalizować na niskomarżowym rynku IT – twierdzą niezależni sprzedawcy.

Autor: Krzysztof Pasławski | Dodano: 2017-09-01 07:58

W retailu taniej niż w dystrybucji

Wielu resellerów sygnalizuje, że w dystrybucji hurtowej ceny nierzadko są wyższe niż u dużych detalistów „na półce”. Czują się marginalizowani przez dostawców. Zapytaliśmy dystrybutorów i producentów, z czego wynika ten problem i jak resellerzy mogą sobie z nim poradzić.

dystrybucja ceny retail