Partnerzy Komputronika mogą oferować klientom akcesoria
komputerowe California Access od połowy marca 2014 r. Korzenie marki sięgają
lat 80., co zapewne wiedzą resellerzy, których firmy rozwijały się wraz
z polskim rynkiem IT. Decyzję o jej wskrzeszeniu menedżerowie Komputronika
podjęli na fali rosnącej popularności szeroko rozumianych akcesoriów
komputerowych i urządzeń peryferyjnych.

 

Nowoczesna klasyka

Pierwsze wprowadzone na
rynek akcesoria California Access to urządzenia o klasycznym wyglądzie
i funkcjach. Dostawca podkreśla, że wybór określonych linii produktowych
to reakcja na konkretne oczekiwania potencjalnych użytkowników.

Przeprowadziliśmy analizę, która pozwoliła nam uzyskać
odpowiedź na pytanie, o jakie akcesoria komputerowe klienci pytają
najczęściej.
Stąd decyzja o wprowadzeniu myszy optycznych dla
użytkowników biznesowych czy też najczęściej poszukiwanych modeli klawiatur
i głośników
– wyjaśnia Krzysztof Drozd, dyrektor Dywizji Akcesoria,
Materiały Eksploatacyjne, Urządzenia Sieciowe.

Przedstawiciel Komputronika dodaje przy tym, że proponowane
produkty w każdej linii charakteryzują się dobrymi parametrami
technicznymi, a ich wygląd stanowi połączenie nowoczesnych, ergonomicznych
kształtów z klasyczną kolorystyką. Przemyślane zostało również opakowanie,
które – jak podkreśla rozmówca CRN Polska – dostarcza kompletnych
informacji o produkcie i wyróżnia się lekką, nowoczesną grafiką.

Przepis na
California Access

• klasyczne wzory i funkcje

• klasyczne kolory

• najpopularniejsze grupy
produktowe

• modele o najczęściej
wybieranych przez klientów parametrach

 
Wartość dla resellera

Specjaliści dystrybutora są
przekonani, że resellerzy odczują
korzyści płynące z zaangażowania się w promocję i sprzedaż urządzeń
spod znaku California Access. Do wzbogacenia oferty swoich sklepów o te
produkty powinna ich skłonić między innymi wysoka marża – ma ona być
jednym z kilku powodów, dla których warto zainteresować się odświeżoną
marką. Wsparciem przy promowaniu urządzeń California Access będzie też
niewątpliwie program partnerski obejmujący system lojalnościowy, bonusy
posprzedażne, a także budżet marketingowy na działania lokalne.

Product managerowie marki
zapewniają, że nieustannie badają rynek pod kątem popularności rozmaitych
akcesoriów komputerowych, szukając niekwestionowanych hitów sprzedażowych. Na
tej właśnie podstawie komponują ofertę California Access.

Reseller nie musi się zastanawiać, co położyć na półce.
Tę pracę wykona za niego menedżer naszej marki – mówi Krzysztof
Drozd.

 

Czas na gaming

Prace nad rozbudową oferty trwają bez przerwy. Po początkowym skompletowaniu grupy urządzeń
o klasycznym wyglądzie i zastosowaniu product managerowie obecnie
koncentrują się na rozwoju portfolio akcesoriów dla graczy.

Resellerzy już wkrótce będą mogli rozszerzyć asortyment
o myszy gamingowe, pady, słuchawki czy kierownice California Access. Ten
segment ma ogromny potencjał, co potwierdzają również nasi partnerzy

– podsumowuje Krzysztof Drozd.

Wprowadzone
grupy produktowe California Access

• myszy optyczne
(bezprzewodowe, przewodowe)

• klawiatury (przewodowe,
bezprzewodowe plus mysz)

• głośniki

• słuchawki

• kamerki internetowe

Planowane
grupy produktowe California Access

• myszy gamingowe

• pady

• słuchawki

• kierownice

Artykuł powstał we współpracy z
firmą Komputronik.