Rafał Drewelus
Professional Services Manager
tel.: (22) 878-76-54, 605-933-334
e-mail: rafal.drewelus@avnet.com

 

Rafał Drewelus kieruje zespołem Professional Services od ponad 2 lat. Wcześniej przez 5 lat zajmował stanowisko Professional Services Engineer, zyskując uznanie ze strony Partnerów Handlowych i klientów końcowych za ogromną wiedzę techniczną i umiejętność jej przekazywania.

Jest certyfikowanym instruktorem VMware. Posiada wyjątkowe zdolności interpersonalne. Ceni sobie atmosferę i ludzi, z którymi ma zaszczyt pracować, a także liczne wyzwania, dzięki którym nie może narzekać na nudę. Interesują go sporty zimowe oraz film.

 

– Wsparcie techniczne Avnet wyróżnia się… profesjonalizmem.

– Silną stroną Professional Services we współpracy z Partnerami jest… elastyczność oraz zorientowanie na wspólny cel. Cel Partnera jest naszym celem. Biznes Partnera jest naszym biznesem. Taka współpraca musi się dobrze układać.

– Pomagamy Partnerom, którzy… potrzebują naszego wsparcia merytorycznego, a nie posiadają wystarczających zasobów przy projektach realizowanych w Avnet.

– Nasza odpowiedź na rosnące wymagania klientów końcowych wobec integratorów to… stałe poszerzanie kompetencji inżynierów, rozbudowa składu osobowego działu oraz rozwijanie oferty świadczonych usług.

– Praca w Avnet nauczyła mnie, że… najważniejsze jest pracować w zgranym, kompetentnym zespole, na którym zawsze można polegać.

– Moją życiową pasją jest… ciągłe doskonalenie siebie.

 

GRUPA Professional Services

Zespół Professional Services tworzą wysokiej klasy specjaliści, posiadający rozliczne certyfikaty techniczne oraz wieloletnie doświadczenie na rynku. Oferują wsparcie dla Partnerów Handlowych w ramach unikalnego na rynku Programu Dodatkowego Wsparcia Technicznego. Dzięki temu Partnerzy otrzymują wszechstronną fachową pomoc we wdrożeniach i instalacjach sprzętu i oprogramowania: IBM, Hitachi Data Systems, Juniper Networks, VMware i innych. Specjaliści z zespołu przeprowadzają dla Partnerów i ich klientów prezentacje produktów i rozwiązań a także pomagają w doborze komponentów do konkretnych potrzeb. Organizują również bezpłatne szkolenia handlowo-techniczne dla Partnerów dotyczące najnowszych produktów i rozwiązań trafiających na rynek.

Na Program Dodatkowego Wsparcia Technicznego składają się: usługi implementacyjne, konsultacje i audyty, usługi edukacyjne, wypożyczenia/zdalny dostęp do sprzętu, wsparcie przedsprzedażowe dla Partnerów Handlowych.

Avnet prowadzi program demo oferowanych przez siebie rozwiązań IBM oraz Hitachi Data Systems, w ramach którego Partnerzy Handlowi firmy i ich klienci mogą bezpłatnie testować rozwiązania dostępne w siedzibie dystrybutora w Warszawie lub też je wypożyczać.

 

Przykładowe standardowe usługi implementacyjne i konsultacje

IBM Hardware

• Implementacja IBM Storewize V7000

• Implementacja IBM San Volume Controler (SVC)

• Implementacja IBM DS5xxxDS3xxx

• Implementacja IBM Tape

• Implementacja IBM SAN (Brocade, inne)

• Implementacja IBM Power

• Konsultacja / Audyt IBM Power

• Implementacja IBM System x

• Implementacja IBM BladeCenter

• Implementacja IBM PureFlex

 

IBM Software

• Implementacja Tivoli Storage Manager & TDP modules

• Konsultacja / Audyt Tivoli Storage Manager & TDP modules

• Implementacja Lotus Notes Domino

• Implementacja Lotus SameTime

• Konsultacja / Audyt Lotus Notes Domino

 

VMware

• Implementacja VMware vSphere

• Konsultacja VMware vSphere

 

Juniper Networks

• Implementacja Juniper SRX

• Implementacja Juniper EX

• Implementacja Juniper MAG (SA, IC)

• Implementacja Juniper J Series

• Implementacja Juniper SSG

 

Wybrane certyfikaty

 

Mateusz Flak

• ITIL V3 Foundation Certificate

• Juniper Networks Certified Internet Associate, Associate Junos, Specialist Enterprise Routing and Switching i Technical Master

 

Krzysztof Lorant

• Hitachi Data Systems Sales Qualified

• Hitachi Data Systems Certified Professional

• Hitachi Data Systems Certified Installation Professional

 

Marcin Matkowski

• IBM Certified Specialist – PureFlex Technical Support, Midrange Storage Technical Support

• IBM Certified Expert – System X Technical, BladeCenter

• IBM Certified Instructor – Lotus Domino

• VMware Certified Professional 5 – Data Center Virtualization

 

Aleksander Tarkowski

• IBM Certified Associate – Tivoli Storage Manager

• IBM Certified Specialist – High Volume Storage Fundamentals, Storage Sales Combined, System X Sales, Storage Networking Solutions i System X and BladeCenter Sales Expert

 

Rafał Owczarek

• IBM Certified Specialist – High-End Disk for Open Systems i Storwize V7000 Technical Solutions

• IBM Certified System Administrator – WebSphere Application Server Network Deployment

• IBM Certified Technical Sales Expert – Power Systems with POWER7

• IBM Certified System Administrator – AIX 7

 

GRUPA Professional Services

Od lewej:

Mateusz Flak
Professional Services Engineer
tel.: (22) 878-77-41, 793-141-171,
e-mail: mateusz.flak@avnetlab.com

Mateusz Flak odpowiada za techniczne wsparcie sprzedaży oraz konsultacje w zakresie rozwiązań Juniper Networks i Brocade. W Avnet pracuje od ponad roku. Zawodowo ceni sobie niezależność, możliwość indywidualnego podejścia do Klienta, ciągły rozwój poprzez poznawanie nowych środowisk oraz możliwość współpracy z nowymi ludźmi. Prywatnie pasjonują go fotografia, wspinaczka oraz podróże.

 

Aleksander Tarkowski
Professional Services Engineer
tel.: (22) 878-99-05, 668-168-414,
e-mail:aleksander.tarkowski@avnet.com

Aleksander Tarkowski odpowiada za wsparcie techniczne sprzedaży w zakresie rozwiązań: IBM Tivoli Storage Manager, IBM System x, IBM BladeCenter oraz IBM Storage. Prowadzi autoryzowane szkolenia, warsztaty, prezentacje, a także wdrożenia. W Avnet pracuje od 2 lat. Ceni sobie kontakt z ludźmi oraz możliwość stałego podnoszenia umiejętności zawodowych. Interesuje się sportem i nowymi technologiami.

 

Rafał Owczarek
Professional Services Engineer
tel.: (22) 878-76-56, 605-406-700
e-mail: rafal.owczarek@avnet.com

Rafał Owczarek odpowiada za wsparcie techniczne sprzedaży w zakresie rozwiązań: IBM Power Systems oraz Hitachi File and Content Solutions. Prowadzi autoryzowane szkolenia, warsztaty, prezentacje, a także wdrożenia. W Avnet pracuje od 5 lat. Ceni sobie możliwość stałego podnoszenia umiejętności zawodowych oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących vendorów. Interesuje się łucznictwem i literaturą z dziedziny fantastyki.

 

Marcin Matkowski
Professional Services Engineer
tel.: (22) 878-80-92, 603-846-466
e-mail: marcin.matkowski@avnet.com

Marcin Matkowski odpowiada za wsparcie techniczne sprzedaży w zakresie rozwiązań: IBM PureFlex, IBM System x, IBM Notes and Domino oraz VMware End User Computing. Prowadzi autoryzowane szkolenia, warsztaty, prezentacje, a także wdrożenia. W Avnet pracuje od 4 lat. Szczególnie ceni sobie możliwość stałego podnoszenia umiejętności zawodowych oraz kontakt z ludźmi. Prywatnie interesuje się sportem, który aktywnie uprawia.

 

 

Krzysztof Lorant

 

 

Hitachi Data Systems Consultant

tel.: (22) 878-99-00, 693-533-353
e-mail: krzysztof.lorant@avnet.com

Krzysztof Lorant jest trenerem w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym Hitachi Data Systems. W Avnet pracuje od blisko 3 lat, z czego przez pierwszy rok wspierał Partnerów Handlowych oraz doradzał im na etapie wyboru rozwiązania i przygotowywania projektów. W chwili obecnej koncentruje się na prowadzeniu szkoleń dotyczących rozwiązań HDS oraz na udzielaniu merytorycznego wsparcia. Interesuje się fotografią na poziomie profesjonalnym.