Jubileuszowa Akademia Integracji AB
Samochodowe i motocyklowe pokazy kaskaderskie to tylko niektóre atrakcje 10. edycji Akademii Integracji AB, która odbyła się we wrześniu w Warszawie.
Jubileuszowe spotkanie
integratorów i resellerów, którzy współpracują z AB, odbyło się pod
znakiem motoryzacji. Poprowadził je Tomasz Zimoch, który był też jednym
z komentatorów podczas głównej atrakcji wieczoru – Top Gear Live na
Stadionie Narodowym. Jak zwykle podczas Akademii Integracji odbył się cykl
prezentacji, który otworzył Przemysław Kucharzewski, Enterprise Business Group
Director AB, opowiadając o reaktywacji marki Optimus (więcej na ten temat
na str. 44). Marzena Kanclerz, Business Development Manager MNA
z polskiego oddziału Microsoftu, radziła, jakich argumentów użyć
w rozmowach z klientami dotyczących zmiany oprogramowania serwerowego
na Windows Serwer 2012 z poprzednich wersji systemu. Poinformowała też, że
od 1 listopada o 30 proc. wzrośnie cena licencji Data Center we
wszystkich kanałach dystrybucji, a także namawiała do udziału
w programie rabatowym dotyczącym licencji OEM Microsoftu. Robert Buława,
Channel Sales Marketing Manager z NEC Display Solutions, przybliżył
zebranym ofertę firmy (w tym szeroką gamę monitorów, od tanich np. AccuSync
AS, przez specjalistyczne, np. dla szpitali, po zaawansowane modele dotykowe).
Paweł Umiński, Channel Sales Manager, Emerson Network Power, przedstawił
działania producenta w kanale dystrybucyjnym, w tym rozpoczęcie od
października współpracy z AB i założenia Innovation Partner-
ship Program. Nasz rynek jest drugim w Europie, po Wielkiej Brytanii, na
którym producent proponuje sprzedawcom swoich produktów nowe, znacznie bardziej
korzystne od dotychczasowych, zasady współpracy (więcej informacji na temat
strategii producenta w artykule „Emerson: udany debiut w kanale IT”,
CRN Polska nr 17/18/2013, str. 24). Uczestnicy spotkania zapoznali
się także z ofertą serwerową HP oraz sposobami finansowania projektów
informatycznych, w tym specjalną ofertą Europejskiego Funduszu
Leasingowego dla firm IT.
O przygotowanie do największej atrakcji wieczoru zadbał
Krzysztof Hołowczyc, z którym partnerzy AB uczestniczyli w Pit Party
na Stadionie Narodowym. Niezapomnianych emocji dostarczyła edycja specjalna
VERVA Street Racing, w której wziął udział m.in. Adam Małysz,
a następnie – Top Gear Live. Program prowadzony przez Jeremiego
Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya, na zakończenie którego odbył
się nietypowy mecz Polska – Anglia (na zdjęciu powyżej), to była jedna wielka
dawka humoru. Na zakończenie wieczoru uczestnicy jubileuszowej Akademii
Integracji AB wzięli udział w wyścigach na symulatorach Formuły 1.
Partnerami imprezy byli: Microsoft, HP, NEC Display
Solutions, Emerson i Europejski Fundusz Leasingowy.
Podobne artykuły
Canon MegaTank, czyli po pierwsze użytkownik
Inżynierowie Canon, podczas prac nad konstrukcją drukarek Maxify i Pixma, postawili na optymalizację tzw. user exeprience. To przepustka do sukcesu na niezwykle konkurencyjnym rynku druku.
Dystrybutorzy liczą na poprawę koniunktury
Dystrybutorzy, ze względu na szereg czynników prowzrostowych, oczekują, że już w pierwszej połowie roku nastąpi wzrost wydatków firm i konsumentów na rozwiązania ICT. Na przeszkodzie może stanąć jedynie trudna do przewidzenia sytuacja międzynarodowa.
Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT: 12 filarów sukcesu!
Odpowiedź na pytanie: dlaczego dopiero po ponad 30 latach rozwoju kanału sprzedaży na polskim rynku IT powstał kanon dobrych praktyk partnerskich jest prosta: właśnie dlatego!