1. Skomplikowane logowanie
Jako wieloletni użytkownik systemu InTouch chciałbym zwrócić uwagę na wielostopniowe logowanie, które według mnie nie należy do najprostszych na rynku. Czy to konieczne z technicznego punktu widzenia?

Każdy użytkownik, który chce korzystać z systemu e-Commerce Tech Daty, musi wypełnić trzy pola logowania i wpisać do nich:
– numer klienta, który jest nadawany przy podpisywaniu umowy resellera z Tech Datą,
– indywidualny login (imię i nazwisko),
– i sobie tylko znane hasło.
Proces ten różni się więc od standardowego sposobu logowania na tego typu platformach koniecznością wpisania numeru klienta. Wprowadzenie takiego wymogu zostało podyktowane względami bezpieczeństwa.

W ostatnich latach liczba transakcji dokonywanych w sieci znacznie wzrosła. Jednocześnie bardzo istotna stała się kwestia zapewnienia ich bezpieczeństwa. Pamiętajmy o tym, że system e-Commerce Tech Daty umożliwia dokonywanie transakcji na bardzo wysokie kwoty.

Wystarczy zastanowić się, jaka jest różnica między logowaniem się do banku a na pocztę mailową i z czego ona wynika. Jakie byłyby konsekwencje, gdyby te sposoby odwrócić? Piorytetem w transakcjach z partnerami, którzy korzystają z systemu InTouch, jest dla nas jak najlepsze zabezpieczenie kont klientów, a rozbudowany system logowania właśnie temu służy.

 

 

2. Zakres informacji o produkcie – specyfikacje

Moim zdaniem przydałyby się bogatsze opisy produktów. Czy można liczyć na poprawę tego parametru?

Specjaliści od zakupów internetowych zgodnie twierdzą, że dobry i rzetelny opis produktu jest bardzo istotny dla klientów. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom i opisy produktów przygotowujemy w oparciu o globalne rozwiązanie, które sprawdziło się w 16 krajach europejskich i Ameryce Północnej. Znajduje się więc w nich dużo wyczerpujących informacji, szczegółowo określających cechy sprzętu. Co więcej, dane są dostarczane przez CNET/CBS Interactive – szwajcarską firmę, specjalizującą się w przygotowywaniu takich opisów.

Użytkownicy systemu InTouch mogą też korzystać z dodatkowej, bardzo wygodnej funkcji tworzenia zindywidualizowanych ofert dla klientów. Opcja ta jest dostępna w panelu produktu. Po kliknięciu „Stwórz ulotkę PDF” można skomponować zindywidualizowaną informację o produkcie, bazującą na jego opisie. Mamy więc możliwość doboru zdjęcia produktu, wyboru i pokazania tych parametrów, które uznamy za najistotniejsze dla klienta, uzupełnienia ulotki o specyfikację produktu, opis marketingowy, a także możliwość wpisania dowolnej ceny i wklejenia dowolnego logotypu.