Wchodząc do gry w kanale dystrybucyjnym, Nelro Data dysponowała kilkoma atutami, które zapewniają jej ciągły rozwój, czego dowodem jest wypracowanie przychodu za rok 2015 na poziomie 1 mld zł. Kluczowy element strategii rozwoju stanowi koncentracja na interesujących produktach, które mogą zmienić rynkowe status quo.

– Wielu dystrybutorów buduje portfolio, ograniczając się do wprowadzania do oferty rozwiązań sprawdzonych marek, na które co prawda jest popyt, ale tymi produktami handlują wszyscy. My wolimy inny scenariusz dla rozwoju naszego biznesu, gdyż pojmujemy rynek jako dynamiczny proces – ocenia Łukasz Pacholski, wiceprezes Nelro Data.

Z tego właśnie powodu dystrybutor włączył do oferty rozwiązania sieciowe Netis. Korzystny współczynnik jakości do ceny, jaki charakteryzuje produkty tej marki, ma pomóc Nelro Data w zmianie rynkowego status quo. Przede wszystkim jednak umożliwi wyposażenie wielu firm i instytucji w profesjonalny sprzęt biurowy.

Przedstawiciele dystrybutora podkreślają, że biznes opiera się głównie na zaufaniu, dlatego przyzwyczajenie odbiorców do oferty jednego czy nawet kilku dostawców zapewnia swego rodzaju stabilizację i wrażenie spełnienia oczekiwań. Co się jednak stanie, gdy pojawi się na rynku gama produktów o podobnej funkcjonalności i jakości, ale dostępna w o wiele korzystniejszych cenach? Nelro Data chce pokazać partnerom handlowym, że Netis może być optymalną alternatywą dla działających już na polskim rynku dostawców. Globalnie marka ta ma piętnastoletnią historię, a jej przystępne cenowo produkty sieciowe cieszą się dobrą opinią zarówno wśród użytkowników instytucjonalnych, jak i prywatnych – zapewnia dystrybutor.

Łukasz Pacholski

wiceprezes Nelro Data

Mamy świeże spojrzenie na rynek oraz kapitał ludzki w postaci młodych menedżerów, którzy zjedli zęby, forsując ambitne przedsięwzięcia handlowe, by dojść do wniosku, że konsolidacja wiedzy, kapitału i doświadczenia w jednej spółce przyniesie wymierny efekt.