Wchodząc do gry w kanale dystrybucyjnym, Nelro Data dysponowała kilkoma atutami, które zapewniają jej ciągły rozwój, czego dowodem jest wypracowanie przychodu za rok 2015 na poziomie 1 mld zł. Kluczowy element strategii rozwoju stanowi koncentracja na interesujących produktach, które mogą zmienić rynkowe status quo.

– Wielu dystrybutorów buduje portfolio, ograniczając się do wprowadzania do oferty rozwiązań sprawdzonych marek, na które co prawda jest popyt, ale tymi produktami handlują wszyscy. My wolimy inny scenariusz dla rozwoju naszego biznesu, gdyż pojmujemy rynek jako dynamiczny proces – ocenia Łukasz Pacholski, wiceprezes Nelro Data.

Z tego właśnie powodu dystrybutor włączył do oferty rozwiązania sieciowe Netis. Korzystny współczynnik jakości do ceny, jaki charakteryzuje produkty tej marki, ma pomóc Nelro Data w zmianie rynkowego status quo. Przede wszystkim jednak umożliwi wyposażenie wielu firm i instytucji w profesjonalny sprzęt biurowy.

Przedstawiciele dystrybutora podkreślają, że biznes opiera się głównie na zaufaniu, dlatego przyzwyczajenie odbiorców do oferty jednego czy nawet kilku dostawców zapewnia swego rodzaju stabilizację i wrażenie spełnienia oczekiwań. Co się jednak stanie, gdy pojawi się na rynku gama produktów o podobnej funkcjonalności i jakości, ale dostępna w o wiele korzystniejszych cenach? Nelro Data chce pokazać partnerom handlowym, że Netis może być optymalną alternatywą dla działających już na polskim rynku dostawców. Globalnie marka ta ma piętnastoletnią historię, a jej przystępne cenowo produkty sieciowe cieszą się dobrą opinią zarówno wśród użytkowników instytucjonalnych, jak i prywatnych – zapewnia dystrybutor.

Łukasz Pacholski

wiceprezes Nelro Data

Mamy świeże spojrzenie na rynek oraz kapitał ludzki w postaci młodych menedżerów, którzy zjedli zęby, forsując ambitne przedsięwzięcia handlowe, by dojść do wniosku, że konsolidacja wiedzy, kapitału i doświadczenia w jednej spółce przyniesie wymierny efekt.

 

Od stycznia 2016 r. główną częścią oferty Netis w dystrybucji Nelro Daty są sztandarowe rozwiązania producenta, takie jak: routery bezprzewodowe i przewodowe, switche niezarządzalne i zarządzalne, karty sieciowe USB i PCI/-E, access pointy oraz elementy monitoringu IP. Tak szerokie portfolio oznacza, że każdy podmiot handlowy, usługowy, instytucja czy gospodarstwo domowe jest potencjalnym chętnym na rozwiązania sieciowe Netis. Produkty tej marki oferowane są w kilkudziesięciu krajach, na wszystkich kontynentach, za pośrednictwem autoryzowanych partnerów.

– Koncentrujemy się na tym, aby przekonać odbiorców do tego asortymentu, ponieważ sami w niego wierzymy. Wiemy też, że nie ma lepszej reklamy niż zadowolony klient, który z miesiąca na miesiąc przestawia się na tańsze rozwiązania o podobnej jakości. Może kupić więcej towaru za te same pieniądze, a następnie podzielić się z szeroko rozumianym rynkiem wiedzą o tym, jak mądrze kupować wysokiej klasy elementy infrastruktury – wyjaśnia Łukasz Pacholski.

 

Systematyczny rozwój

Nelro Data to dystrybutor, który świadczy kompleksowe usługi dla sektora B2B. Potrafi w krótkim czasie zbudować stabilny kanał sprzedaży dzięki profesjonalnym strukturom, szerokiemu portfolio produktów i szybkiej realizacji zamówień. Firma rozbudowuje właśnie system zarządzania stanami magazynowymi – po zakończeniu jego modernizacji będą one widoczne dla partnerów handlowych. Dzięki temu resellerzy, poza sprawnym zamawianiem towarów, zyskają możliwość monitorowania statusu realizacji dostaw. Jest to niezwykle istotne, ponieważ wiedza o dostępności asortymentu i terminie jego dostarczenia ułatwia
resellerom skuteczne zaplanowanie działań sprzedażowo-marketingowych. Świadectwem dynamicznego rozwoju Nelro Data jest uzyskanie w 2014 roku nagrody Laur Konsumenta za „Odkrycie Roku” oraz wiele nominacji do nagród za rok 2015, m.in. w kategorii „Jakość Roku”.

www.nelrodata.eu

e-mail netis@nelrodata.eu

tel. 22 380 41 89