Obecnie firma chwali się współpracą z ponad 1000 partnerów serwisowych, realizuje usługi on-site w wielu europejskich krajach. Wypracowana przez lata koncepcja serwisu jest przenoszona na rynek polski.

Jak informuje spółka, w Polsce udało sie w krótkim czasie zdobyć pierwszych partnerów serwisowych. Producent oferuje usługi on-site dla serwerów i komputerów marki Terra na terenie całego kraju. Wortmann podkreśla, że stawia na jakość usług. Od partnerów serwisowych wymaga przede wszystkim wysokich kwalifikacji technicznych i doświadczenia.

Nie ma stałych stawek, lecz wynagrodzenia za roboczogodziny

Partnerzy serwisowi Wortmanna są wynagradzani na podstawie roboczogodzin. Tymczasem inni producenci płacą ryczałt, co – według niemieckiej firmy – nie jest korzystne dla resellerów i klientów, gdyż przy skomplikowanej awarii wynagrodzenie za pracę (w przeliczeniu na godziny robocze) jest relatywnie niskie. Z tego powodu problem nie zawsze jest rozwiązywany z należytą starannością.

Jesteśmy zdania, że ryczałt jako górny limit wynagrodzenia za serwis przenosi ryzyko z producenta na partnera. Wortmann jako producent czuje się sam odpowiedzialny za możliwe uszkodzenie produktów Terra – deklaruje Wojciech Kosecki, prezes Terra Computer.

Satysfakcja klienta jest najważniejsza

Dla niemieckiego producenta liczy się zadowolenie klienta a nie kontrola kosztów. W związku z tym Wortmann inwestuje w relacje między partnerem serwisowym i użytkownikiem.

– Stwierdziliśmy, że klienci końcowi preferują jednego zaufanego partnera handlowego i serwisowego. To rozwiązanie chcemy zaoferować naszym partnerom – wyjaśnia Wojciech Kosecki.

Wszyscy partnerzy serwisowi Wortmanna mają swojego opiekuna, który zapewnia szybką pomoc przy problemach. Dane klientów pozostają u partnera, z reguły wystarcza numer seryjny urządzenia i kod pocztowy.

Promocja na serwis on-site w Polsce

Wortmann oferuje także klientom dostosowany do ich wymagań, indywidualny serwisu pod nazwą Service-To-Order. Do każdego komputera (wyjątek stanowi All-In-One ) oraz serwera jest możliwość zamówienia do 5 lat serwisu on-site. 

W Polsce Wortmann wprowadził specjalną ofertę na usługi serwisowe. Promocja  trwa do końca 2016 r.

Wortmann oferuje najlepsze warunki

– W obszarze usług serwisowych oferujemy najlepsze warunki. Na polskim rynku nie znalazłem jeszcze lepszej oferty dla partnerów serwisowych –
zapewnia Wojciech Kosecki.

Resellerzy i integratorzy zainteresowani współpracą lub mający pytania dotyczące działalności firmy, są proszeni o kontakt mailowy: wspolpraca@wortmann.de lub telefoniczny +48 52 308 00 53.