Wortmann: chcemy być uczciwi w stosunku do partnerów
Wortmann podkreśla, że wyróżnia się swoim serwisem. Jego obecna koncepcja została wprowadzona 20 lat temu. Partnerzy są wynagradzani nie ryczałtem, lecz za godziny robocze spędzone na usuwaniu problemów.
Obecnie firma chwali się współpracą z ponad 1000 partnerów serwisowych, realizuje usługi on-site w wielu europejskich krajach. Wypracowana przez lata koncepcja serwisu jest przenoszona na rynek polski.
Jak informuje spółka, w Polsce udało sie w krótkim czasie zdobyć pierwszych partnerów serwisowych. Producent oferuje usługi on-site dla serwerów i komputerów marki Terra na terenie całego kraju. Wortmann podkreśla, że stawia na jakość usług. Od partnerów serwisowych wymaga przede wszystkim wysokich kwalifikacji technicznych i doświadczenia.
Nie ma stałych stawek, lecz wynagrodzenia za roboczogodziny
Partnerzy serwisowi Wortmanna są wynagradzani na podstawie roboczogodzin. Tymczasem inni producenci płacą ryczałt, co – według niemieckiej firmy – nie jest korzystne dla resellerów i klientów, gdyż przy skomplikowanej awarii wynagrodzenie za pracę (w przeliczeniu na godziny robocze) jest relatywnie niskie. Z tego powodu problem nie zawsze jest rozwiązywany z należytą starannością.
– Jesteśmy zdania, że ryczałt jako górny limit wynagrodzenia za serwis przenosi ryzyko z producenta na partnera. Wortmann jako producent czuje się sam odpowiedzialny za możliwe uszkodzenie produktów Terra – deklaruje Wojciech Kosecki, prezes Terra Computer.
Satysfakcja klienta jest najważniejsza
Dla niemieckiego producenta liczy się zadowolenie klienta a nie kontrola kosztów. W związku z tym Wortmann inwestuje w relacje między partnerem serwisowym i użytkownikiem.
– Stwierdziliśmy, że klienci końcowi preferują jednego zaufanego partnera handlowego i serwisowego. To rozwiązanie chcemy zaoferować naszym partnerom – wyjaśnia Wojciech Kosecki.
Wszyscy partnerzy serwisowi Wortmanna mają swojego opiekuna, który zapewnia szybką pomoc przy problemach. Dane klientów pozostają u partnera, z reguły wystarcza numer seryjny urządzenia i kod pocztowy.
Promocja na serwis on-site w Polsce
Wortmann oferuje także klientom dostosowany do ich wymagań, indywidualny serwisu pod nazwą Service-To-Order. Do każdego komputera (wyjątek stanowi All-In-One ) oraz serwera jest możliwość zamówienia do 5 lat serwisu on-site.
W Polsce Wortmann wprowadził specjalną ofertę na usługi serwisowe. Promocja trwa do końca 2016 r.
Wortmann oferuje najlepsze warunki
– W obszarze usług serwisowych oferujemy najlepsze warunki. Na polskim rynku nie znalazłem jeszcze lepszej oferty dla partnerów serwisowych – zapewnia Wojciech Kosecki.
Resellerzy i integratorzy zainteresowani współpracą lub mający pytania dotyczące działalności firmy, są proszeni o kontakt mailowy: wspolpraca@wortmann.de lub telefoniczny +48 52 308 00 53.
Podobne artykuły
Wortmann: polski oddział rozbudowuje usługi cloud
Znany niemiecki dystrybutor i producent marki Terra zamierza w najbliższych latach intensywnie rozwinąć partnerską sprzedaż usług cloud w Polsce.
Coraz więcej produktów Wortmann w szkołach
Wortmann działa na polskim rynku już od pięciu lat i z każdym rokiem zyskuje coraz większy udział w rynku edukacyjnym. Zaletą producenta jest bogata oferta, która obejmuje pracownie na bazie komputerów klasy PC, terminali, tabletów lub laptopów. Dodatkowo uzupełniają ją akcesoria, monitory czy też licencje oprogramowania Microsoft.
Wortmann poszerza sieć partnerów
Producent przygotował specjalną ofertę marki Terra przeznaczoną dla sektora edukacji. Jednocześnie powiększa grono polskich partnerów, specjalizujących się w tym segmencie. Dzięki współpracy z Microsoftem może zaproponować wyjątkowo korzystne warunki zarówno integratorom, jak i klientom końcowym.