Opracowując plan dla
poszczególnych grup produktowych, zarządzający marką Accura polegają przede
wszystkim na ocenie potrzeb swoich klientów. Dzięki tak silnemu
i doświadczonemu partnerowi, jakim jest Komputronik, mają możliwość
sięgnięcia do źródła wiedzy o tym, czego poszukują na rynku odbiorcy
końcowi i jakie oczekiwania mają resellerzy. Efektem ścisłej współpracy
z Komputronikiem i bezpośredniego kontaktu z kontrahentami jest
wprowadzanie kolejnych produktów pod szyldem Accura. Na premierę czeka gotowa już
oferta kabli. Obecnie trwają intensywne prace nad przygotowaniem do sprzedaży
produktów oświetleniowych LED.

Kable Accura zostaną
wprowadzone na rynek pod koniec lipca. Intensywne prace nad tą linią
zaowocowały trzydziestoma siedmioma indeksami podzielonymi na dziewięć rodzin:
HDMI, DVI, USB, VGA, UTP, Patch Cord, Power Cord, EURO oraz adaptery.

– Głównym wyróżnikiem kabli marki Accura jest wysoka
jakość materiałów, z jakich zostały wykonane –
mówi Tomasz Baron,
Business Unit Manager i opiekun marki. – Równie ważne i godne
podkreślenia jest to, że nasi dostawcy mają obowiązek stosowania procedury
podwójnego testowania.

Oznacza to, jak tłumaczy manager, że kable są sprawdzane
zarówno w czasie procesu produkcji, jak i przy pakowaniu.

– Wszystko po to, żeby dać użytkownikowi maksymalną
pewność, że kupuje produkt pełnowartościowy, a partnerowi, że sprzedając
go, zyska zadowolonego odbiorcę –
tłumaczy Tomasz Baron.

Dodatkowym czynnikiem,
który podnosi komfort użytkowania kabli Accura, jest wieczysta gwarancja.
Obejmuje ona całą linię tych akcesoriów. Na tym nie koniec. Zarządzający Accurą
pomyśleli również o opakowaniu, jako o ważnym nośniku informacji dla
nabywcy kabli. Na specjalnie zaprojektowanym pudełku widnieją przejrzyste
piktogramy, dzięki którym zarówno sprzedawca, jak i użytkownik szybko
odnajdą niezbędne informacje dotyczące wybranego produktu.

 
Jesień w świetle LED

Obecnie product managerowie skoncentrowani są na
przygotowaniu do sprzedaży kolejnej grupy – oświetlenia LED. Specjaliści
Accury podkreślają, że, ze względu na nieustanne poszukiwanie przez konsumentów
rozwiązań, które umożliwiają obniżenie comiesięcznych rachunków za energię, to
bardzo dynamicznie rozwijający się rynek.


Grupę artykułów oświetleniowych LED zamierzamy wprowadzić do sprzedaży we
wrześniu bieżącego roku –
mówi opiekun marki Accura. – Na początku na rynku
znajdą się najpopularniejsze w gospodarstwach domowych żarówki ledowe na
gwintach h E14, E27, GU10.

Accura ma atuty

CRN rozmawia z Krzysztofem Drozdem, dyrektorem Dywizji Akcesoria, Materiały eksploatacyjne,
Urządzenia sieciowe w Komputroniku, i Tomaszem
Baronem, business unit managerem i opiekunem
marki Accura.

 

 

 

CRN Jakie są zalety współpracy partnerskiej przy
sprzedaży produktów marki Accura?

Krzysztof
Drozd
Najważniejsze elementy związane z marką Accura to
niezawodny, rozpoznawalny i sprawdzony produkt, wszechstronne wsparcie
sprzedaży, a przede wszystkim unikalny brand, który pozwala generować
zyski wyższe niż przeciętnie osiągane obecnie na rynku.

 

CRN Co
z programem partnerskim dla sprzedawców Accury?

Krzysztof
Drozd
Niebawem o nim poinformujemy. W ramach programu
partnerskiego firmy, które z nami współpracują, będą mogły skorzystać
z dodatkowego pakietu narzędzi wspomagających sprzedaż.

 

CRN Żarówki LED dla domu… Czy klienci rzeczywiście
będą ich szukać akurat w salonach Komputronika?

Tomasz Baron
Jesteśmy przekonani, że tak. Dowodzą tego przeprowadzane przez nas testy.
Pokazują one, że dobrze przygotowana oferta przyciąga uwagę nawet wtedy, gdy
klienci, przekraczając progi salonu, nie wchodzą z zamiarem zakupu żarówki
LED. Dopełnieniem sukcesu są nasi handlowcy, którzy doskonale potrafią
zainteresować każdego nową ofertą. Wierzymy, że w krótkim czasie klienci
będą kojarzyli nasze salony również z żarówkami LED o wysokiej
jakości.

 

Kolejne grupy produktowe, których mogą oczekiwać resellerzy,
to między innymi listwy zasilające, zasilacze uniwersalne do notebooków, torby
do przenoszenia laptopów oraz etui przeznaczone do tabletów
i smartphone’ów.

 

Za wszystkim stoją ludzie

Accura,
rozwijając portfolio produktów, dba również o zespół specjalistów, którzy
działają w różnych obszarach. Doborem linii i wyborem właściwych
dostawców – spełniających wymagania marki – zajmują się managerowie:
Tomasz Baron i Paweł Przepiórka. W firmie mają opinię
profesjonalistów i perfekcjonistów w każdym calu. To między innymi
dzięki tym ich cechom produkty Accura, które trafiają na rynek, mają wysoką
jakość, są niezawodne, przyjazne dla użytkowników i cieszą się wysokim
uznaniem wśród resellerów. Także ze względu na zagwarantowane wysokie marże.

Dla satysfakcjonującej resellerów współpracy z Accurą
niezwykle ważny jest zespół dedykowanych handlowców.

– Mimo rozwoju technologii i komunikacji wirtualnej
najcenniejszy jest dla nas zawsze bezpośredni kontakt z klientem –

mówi Krzysztof Drozd, dyrektor Dywizji Akcesoria, Materiały eksploatacyjne,
Urządzenia sieciowe w Komputroniku. – Wierzymy w relacje, dlatego
stawiamy na dedykowanych opiekunów.

Manager zapewnia, że mają oni wiedzę na temat sprzedawanych
produktów i doświadczenie w pracy z klientami.

Zespół Accury

 

Tomasz Baron – Business Unit Manager

tomasz.baron@komputronik.pl

 

Paweł
Przepiórka –
Product Manager

pawel.przepiorka@komputronik.pl

 

Maciej
Misaczek – Business Development Manager

maciej.misaczek@komputronik.pl

 

Michał
Krawczyk – Business
Development Manager

michal.krawczyk@komputronik.pl

 

Ilona
Strózik – specjalista
ds. sprzedaży

ilona.strozik@komputronik.pl