Dostęp do narzędzi ułatwiających działania biznesowe i marketingowe, który zapewnia nowy portal, świadczy o dużym szacunku i chęci współpracy producenta z partnerami. Cała sprzedaż w Acer odbywa się za pośrednictwem resellerów, dlatego są wspierani również za pomocą rozwiązań takich jak:

Podręcznik Synergy – najważniejsze informacje i opis metod pracy oraz procesów w Acer, dostępny w portalu Synergy,

materiały – kluczowe zasoby ułatwiające poznanie produktów oraz karty katalogowe, certyfikaty, zdjęcia i inne niezbędne materiały,

Best4Business – efektywna metoda wspierania partnerów, bazująca na promocjach i produktach demonstracyjnych, dostępnych wyłącznie dla partnerów Synergy,

Akademia Acer – zawsze aktualne filmy, materiały szkoleniowe i webinaria na temat produktów,

Acer For Education – opis produktów, technologii i oprogramowania dla edukacji,

indywidualny opiekun – biznes zbudowany jest na kontakcie między ludźmi, producent stale dba o partnerów,

serwis – szybki i wydajny serwis wpływa na decyzje zakupowe klientów,

cenniki – zawsze aktualne dla wszystkich kategorii produktów biznesowych.

Michał Nowak

Commercial Sales Manager, Acer

W Acerze dbamy o stały rozwój partnerów i wsparcie, które im oferujemy. Ostatnio do form partnerstwa dołączył Acer Synergy Education Partner – program przeznaczony dla resellerów działających na rynku edukacyjnym. Tacy partnerzy ułatwiają szkołom dostęp do najlepszych, indywidualnych rozwiązań, które mogą zaspokoić ich potrzeby. Rynek edukacji jest dynamiczny i wymaga coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań. Acer z dumą wspiera te projekty urządzeniami i technologiami.

 
Acer Reliability Promise

Acer Reliability Promise to rozszerzenie gwarancji, budujące zaufanie do produktów biznesowych producenta. Program opiera się na zapewnieniu naprawy gwarancyjnej i zwrotu 100 proc. ceny zakupu, jeśli w urządzeniu wystąpi usterka w pierwszym roku użytkowania. Program obejmuje urządzenia Acer z serii Professional, zakupione przed 31 grudnia 2016 r. i zarejestrowane w programie w ciągu 30 dni od daty nabycia. Produkty biznesowe tej marki są wyposażone w system Windows 10 Pro, co zapewnia wysoki komfort pracy oraz najwyższy poziom wydajności.

 

Trzy wymiary partnerstwa

Aktywni partnerzy, którzy w danym kwartale zrealizują założony plan sprzedażowy, mogą osiągnąć status Silver, Gold lub Platinum. Realizacja planu sprzedażowego uprawnia partnera do zakupu wybranego produktu w Programie Demo.

Statusy i certyfikaty, które potwierdzają ich otrzymanie, przyznawane są na okres jednego roku:

Synergy Silver – przyznawany po uzyskaniu obrotu 5 tys. euro kwartalnie, jest przewidziany dla resellerów, koncentrujących się na małych firmach i rynku SOHO;

Synergy Gold – wymagane obroty rzędu 10 tys. euro kwartalnie, powstał z myślą o partnerach obsługujacych średniej wielkości klientów, którym dostarczają wielopoziomowe rozwiązania informatyczne;

Synergy Platinum, przyznawany po uzyskaniu przychodów w wysokości 15 tys. euro kwartalnie, kierowany jest do VAR-ów i integratorów współpracujących ze średnimi i dużymi firmami, oferujących kompletne rozwiązania IT.

Według przedstawicieli firmy Acer oparcie działań sprzedażowych w 100 proc. na partnerach wiąże się z poczuciem obowiązku i chęcią ich ciągłego wspierania. Tylko sukces takich firm zabezpiecza przyszły wzrost producenta i dlatego program Synergy jest stale udoskonalany.

Więcej informacji: Konrad Wierzchowski, Key Account Manager/ Trener,

tel. +48 601 377 947, e-mail: konrad.wierzchowski@acer.com