Action Business Center: kompleksowe portfolio smart home
Czy próbowaliście kiedyś rozmawiać z fanem technologii smart home o jego hobby? To bardzo inspirujące, bo idea inteligentnego domu nie ma granic i wciąga jak dobra powieść science fiction.
Dostawcy rozwiązań smart home prześcigają się w podnoszeniu poziomu „IQ” swoich produktów. Oferty są różne. Jedne szyte na miarę klienta indywidualnego, dla którego istotna jest nie tylko cena, ale również możliwość samodzielnej konfiguracji systemu „smart”. Inne z kolei wymagają przy instalacji fachowego wsparcia technicznego. Potrzeba nie lada wysiłku całej rzeszy ekspertów, aby szybko i sprawnie spełnić wszystkie oczekiwania użytkowników. Dlatego w zakresie inteligentnego domu warto postawić na dostawcę, który gwarantuje kompleksowe wsparcie.
W takiej właśnie roli stawia się Action. W ramach swojego portfolio zebrał wiele rozwiązań różnych marek, składających się na kompleksową ofertę, której zadaniem jest sprostać wymaganiom szerokiego grona użytkowników. Specjaliści dystrybutora są na bieżąco z asortymentem producentów smart home, z którymi współpracują, co jest ważne, bo każdy z nich regularnie poszerza portfolio o nowe produkty.
– Mamy świadomość, że klient zainteresowany rozwiązaniami z zakresu inteligentnego domu ma już pewne wyobrażenie o ich możliwościach. Przykładowo na udostępnianych wizualizacjach oświetlenie potrafi się samo włączyć i wyłączyć, sama zaczyna grać ulubiona muzyka domowników, nawet ekspres sam „wie”, kiedy zaparzyć kawę. Smart home to styl życia i jeśli mamy przekonać do niego resellerów, musimy pokazać im myślenie jego kategoriami. Dlatego cały czas rozbudowujemy ten dział, współpracując z takimi producentami jak D-Link czy FIBARO – podkreśla Tomasz Skoczylas, dyrektor działu Smart Home, Security i Digital Signage w Actionie.
Smart home w technologii plug&play
Jednym z liderów technologii smart home zaprojektowanej z myślą o osobach, które na własną rękę chcą zacząć przygodę z inteligentnym domem, jest D-Link.
– Zaletą rozwiązań tej firmy jest łatwość kompletowania i rozbudowy przez zwykłego użytkownika. Reseller mający w ofercie te produkty nie musi martwić się o zapewnienie klientom wsparcia technicznego. Wystarczy, że przyszły użytkownik kupi niezbędne elementy, zainstaluje darmową aplikację i skonfiguruje ją w trzech krokach – tłumaczy Krzysztof Bonisławski, Product Manager u dystrybutora z Zamienia.
Instalacja rozwiązań D-Link zapewnia użytkownikom przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa i możliwość oszczędzania energii. Dlatego warto ją polecać osobom, które oprócz prostoty instalacji bardzo cenią sobie te dwa aspekty.
Inteligentnie i komfortowo
Klienci, którzy dzięki instalacji smart home chcą przede wszystkim żyć komfortowo, sięgają po rozwiązania oferowane przez znaną w USA i Europie markę FIBARO. Prócz dużej wygody dodatkowym atutem tych rozwiązań jest możliwość rozbudowy systemu o urządzenia innych producentów, np. QNAP-a.
– Zwykle w montażu systemu FIBARO uczestniczą instalatorzy, którzy pomagają zaprojektować większy system i zintegrować go np. z alarmem Santel czy rekuperatorem. FIBARO oferuje również produkty Plug & Play, które użytkownik może zainstalować i skonfigurować samodzielnie – mówi Przemysław Tokarski, Product Manager w Actionie.
Fibar Group i Action współpracują ze sobą od 2013 r. Producent bardzo ceni sobie to partnerstwo, bo dzięki niemu jego produkty docierają do konsumentów poprzez inne kanały dystrybucyjne niż dotychczasowe.
– Za pośrednictwem Actionu produkty FIBARO trafiają do wielu firm instalatorskich, sklepów online, sklepów sieciowych z elektroniką, marketów budowlanych DIY i firm telekomunikacyjnych – podkreśla Sebastian Lisowski, kierownik sprzedaży Fibar Group na Polskę.
Więcej informacji:
Krzysztof Bonisławski, Product Manager D-Link,
tel. 602 188 546, krzysztof.bonislawski@action.pl
Przemysław Tokarski, Product Manager FIBARO,
tel. 508 143 518, przemyslaw.tokarski@action.pl
Podobne artykuły
DAGMA Top Partner Summit 2024: jak dopieścić klientów
DAGMA Bezpieczeństwo IT rozpoczęła nowy rok od spotkania z partnerami. Firma podczas wydarzenia odbywającego się w Muzeum Śląskim w Katowicach poinformowała o zmianach w dziale technicznym, strategii sprzedaży produktów, a także nagrodziła wyróżniających się resellerów.
Rynek sprzętu gamingowego bez efektu wow!
Sprzedaż sprzętu dla graczy, która po pandemicznych szczytach notuje cykliczne spadki, zaczęła się stabilizować.
Drukowanie w biurze: dużo znaków zapytania
O biurze bez papieru mówi się od wielu lat, ale firmy oraz instytucje wciąż inwestują w sprzęt drukujący. Co więcej, po niedawnych zawirowaniach, biznes drukarkowy wraca na właściwe tory.