Nowe technologie wnoszą ożywczy powiew do świata marketingu. Osoby zajmujące się reklamą zyskują nie tylko zaawansowane narzędzia do mierzenia efektywności poszczególnych kampanii, ale również nowe możliwości w zakresie tworzenia przekazu. Tekturowe standy POS znikają ze sklepów, ustępując miejsca elektronicznym nośnikom informacji. Nowoczesny przekaz dostarczany poprzez sieć cyfrowych ekranów umożliwia emisję treści zgodnych z preferencjami odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie.

Elektroniczny plakat to coś więcej niż zwykła reklama. Treści multimedialne są bardziej atrakcyjne i lepiej zapamiętywane niż statyczne. Już 25 proc. klientów potwierdza dokonanie zakupu pod wpływem reklamy wyświetlanej na monitorach – mówi Iwona Prozorowicz, Key Account Manager Digital Signage & Hospitality Displays w Actionie.

Portfolio Actionu zawiera szerokie spektrum monitorów o wielkości od 10 do 98 cali takich producentów jak: Philips, NEC, BenQ, Asus, AG Neovo czy Dahua. W tej grupie znajdują się m.in. ekrany przeznaczone do ciągłej eksploatacji 24 godziny na dobę czy pracy w pionie. Action podąża przy tym za najnowszymi trendami na rynku Digital Signage, oferując monitory bezramkowe. Umożliwia to wdrożeniowcom tworzenie z wielu ekranów niemal jednolitych, ogromnych ścian wizyjnych.

Ofertę uzupełniają monitory interaktywne oraz infokioski, również w wersjach przeciwwłamaniowych ze szkłem pancernym. Dystrybutor sprzedaje również ekrany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane w technologii LED, których – w odróżnieniu od wyświetlaczy LCD – nie dotyczą ograniczenia wielkości ani formatu.

– Te rozwiązania doskonale sprawdzają się wszędzie tam, gdzie powierzchnia do zagospodarowania jest duża lub ma nietypowy format. Wówczas jesteśmy w stanie uszyć rozwiązanie na miarę – zapewnia Marcin Brzostowski, Product Manager Działu Systemy PC w Actionie.

Zdaniem eksperta

Maciej Rychta, kierownik Działu Badań i Rozwoju, Action

DS to nie tylko wyświetlacze wielkoformatowe lub elektroniczne tablice informacyjne. Koniecznym dopełnieniem nośników obrazu są elementy takie jak: sensory, beacony czy kamery. Dopiero dzięki integracji tych urządzeń otrzymujemy kompletne środowisko DS (front-end od strony sprzętowej), oferujące klientowi maksimum możliwości i korzyści z profesjonalnie przygotowanego rozwiązania Digital Signage.