Action w świecie multimedialnej reklamy
Monitory z efektownymi reklamami stały się już niemal nieodłącznym elementem dworców kolejowych, portów lotniczych czy galerii handlowych. A to dopiero początek ekspansji rozwiązań Digital Signage, z którymi duże nadzieje wiążą dystrybutorzy IT.
Nowe technologie wnoszą ożywczy powiew do świata marketingu. Osoby zajmujące się reklamą zyskują nie tylko zaawansowane narzędzia do mierzenia efektywności poszczególnych kampanii, ale również nowe możliwości w zakresie tworzenia przekazu. Tekturowe standy POS znikają ze sklepów, ustępując miejsca elektronicznym nośnikom informacji. Nowoczesny przekaz dostarczany poprzez sieć cyfrowych ekranów umożliwia emisję treści zgodnych z preferencjami odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie.
– Elektroniczny plakat to coś więcej niż zwykła reklama. Treści multimedialne są bardziej atrakcyjne i lepiej zapamiętywane niż statyczne. Już 25 proc. klientów potwierdza dokonanie zakupu pod wpływem reklamy wyświetlanej na monitorach – mówi Iwona Prozorowicz, Key Account Manager Digital Signage & Hospitality Displays w Actionie.
Portfolio Actionu zawiera szerokie spektrum monitorów o wielkości od 10 do 98 cali takich producentów jak: Philips, NEC, BenQ, Asus, AG Neovo czy Dahua. W tej grupie znajdują się m.in. ekrany przeznaczone do ciągłej eksploatacji 24 godziny na dobę czy pracy w pionie. Action podąża przy tym za najnowszymi trendami na rynku Digital Signage, oferując monitory bezramkowe. Umożliwia to wdrożeniowcom tworzenie z wielu ekranów niemal jednolitych, ogromnych ścian wizyjnych.
Ofertę uzupełniają monitory interaktywne oraz infokioski, również w wersjach przeciwwłamaniowych ze szkłem pancernym. Dystrybutor sprzedaje również ekrany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane w technologii LED, których – w odróżnieniu od wyświetlaczy LCD – nie dotyczą ograniczenia wielkości ani formatu.
– Te rozwiązania doskonale sprawdzają się wszędzie tam, gdzie powierzchnia do zagospodarowania jest duża lub ma nietypowy format. Wówczas jesteśmy w stanie uszyć rozwiązanie na miarę – zapewnia Marcin Brzostowski, Product Manager Działu Systemy PC w Actionie.
Zdaniem eksperta
Maciej Rychta, kierownik Działu Badań i Rozwoju, Action
DS to nie tylko wyświetlacze wielkoformatowe lub elektroniczne tablice informacyjne. Koniecznym dopełnieniem nośników obrazu są elementy takie jak: sensory, beacony czy kamery. Dopiero dzięki integracji tych urządzeń otrzymujemy kompletne środowisko DS (front-end od strony sprzętowej), oferujące klientowi maksimum możliwości i korzyści z profesjonalnie przygotowanego rozwiązania Digital Signage.
Pieniądze z integracji
Rynek Digital Signage najczęściej kojarzy się z dużymi ekranami, niemniej wdrożenie systemu wiąże się też z instalacją, serwisem i obsługą oraz sprzedażą dodatkowych elementów. Klienci z reguły poszukują kompleksowych rozwiązań, co pozwala integratorom osiągać przyzwoite marże ze sprzedaży nie tylko ekranów, ale i dodatkowych komponentów.
– Staramy się zapewniać partnerom pełną ofertę, aby mogli dokonać kompletnego zakupu w jednym miejscu. Chcemy też wspierać ich technicznie i doradczo. Wszystko po to, aby pomóc klientom w osiągnięciu lepszych marż na konkurencyjnym rynku Digital Signage – mówi Piotr Głydziak, dyrektor Działu Rozwiązań Sieciowych, Security i Digital Signage w Actionie.
Wartość rodzimego rynku Digital Signage kształtuje się na poziomie 260–280 mln zł i ma rosnąć w tempie 7–8 proc. rocznie. W Polsce wciąż istnieje wiele obszarów do zagospodarowania, zatem resellerzy oraz integratorzy narzekający na głodowe marże powinni wykorzystać swoją szansę.
Więcej informacji:
Iwona Prozorowicz,
Key Account Manager Digital Signage & Hospitality
Displays, tel. (+48) 784 989 828,
iwona.prozorowicz@action.pl
Marcin Brzostowski,
Product Manager, Digital Signage & Hospitality Displays,
tel. (+48) 604 396 874,
Maciej Rychta,
Kierownik Działu Badań i Rozwoju,
tel. (+48) 660 741 406,
maciej.rychta@action.pl
Podobne artykuły
DAGMA Top Partner Summit 2024: jak dopieścić klientów
DAGMA Bezpieczeństwo IT rozpoczęła nowy rok od spotkania z partnerami. Firma podczas wydarzenia odbywającego się w Muzeum Śląskim w Katowicach poinformowała o zmianach w dziale technicznym, strategii sprzedaży produktów, a także nagrodziła wyróżniających się resellerów.
Rynek sprzętu gamingowego bez efektu wow!
Sprzedaż sprzętu dla graczy, która po pandemicznych szczytach notuje cykliczne spadki, zaczęła się stabilizować.
Drukowanie w biurze: dużo znaków zapytania
O biurze bez papieru mówi się od wielu lat, ale firmy oraz instytucje wciąż inwestują w sprzęt drukujący. Co więcej, po niedawnych zawirowaniach, biznes drukarkowy wraca na właściwe tory.