Activejet: druk w jakości oryginału
Wielu dostawców alternatywnych materiałów eksploatacyjnych jest nastawionych na szybki zysk. Tymczasem specjaliści Activejet podkreślają, że resellerzy powinni zaangażować się we współpracę z producentem, który wspiera biznes partnerów.
Niska cena jest ważna, ale nie może być jedynym elementem strategii – uważa polski producent, który dzięki długofalowemu podejściu do biznesu jest, według danych IDC, numerem jeden w swoim segmencie rynku na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Ostatnio Activejet przeprowadził rebranding, w wyniku którego zmieniły się opakowania jego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, logo i strona internetowa. W nowych wizualizacjach postawił na minimalizm, charakterystyczny dla produktów premium. Logotyp składa się teraz z prostego białego napisu na czerwonym tle. W takiej formie pojawił się m.in. na świeżo zaprojektowanych opakowaniach do tuszów i tonerów oraz na stronie internetowej marki. Same pudełka do materiałów eksploatacyjnych Activejet są teraz srebrne i… jak się okazuje – spójne wizualnie ze światowymi trendami designu. Zamieszczono na nich znak „European Brand”, co podkreśla pochodzenie marki i kluczowe cechy jej produktów, których wybrane modele, od momentu rebrandingu, bazują na nowych podzespołach i komponentach.
W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych opakowanie podzielone jest na cztery obszary. Na jednym z nich widnieje standardowy przekaz dotyczący urządzenia, do którego dostosowany jest dany wkład. W osobnym oknie pokazano (w procentach) wydajność wkładu Activejet w porównaniu z produktem oryginalnym. W widocznym miejscu poinformowano o 5-letniej gwarancji.
Każde opakowanie jest przystosowane do sprzedaży również poza Polską, ponieważ produkty Activejet są dostępne w większości europejskich krajów. Między innymi z tego względu strategia promocyjna marki jest zakrojona na szeroką skalę. Wyraźnie postawiono w niej na marketing sportowy, w którym to przypadku ciągle odczuwalne są pozytywne skutki sponsoringu Legii Warszawa, mimo zakończenia współpracy z klubem. Kolejnym krokiem, który zwiększył popularność Activejeta, było zaangażowanie sponsorskie w Tour de Pologne 2016 – wyścig transmitowany był w sumie przez 23 godziny w 54 krajach. Na trasie obejrzało go prawie 3 mln kibiców, a przed telewizorami blisko 301 mln osób.
Original printing quality
„Jak oryginał” – tym hasłem redakcja PC World wyróżniła produkty marki Activejet w teście alternatywnych wkładów. Miesięcznik wziął pod lupę zamienne tonery do urządzeń HP i Brothera. W pierwszym przypadku tonerowi ATH-83 N z logo Activejet przyznano tytuł „Najlepszy zakup”, w drugim model ATB-2320 N uhonorowano za najlepszą wydajność. Autorzy testów podkreślali bezproblemową współpracę tonerów z drukarkami. Wyniki testu wykazały, że materiały Activejet nie ustępują swoim oryginalnym odpowiednikom.
Ważnym uzupełnieniem dla tuszów i tonerów spod tego znaku są materiały zamienne Actis, łączące jakość z atrakcyjną ceną. W ich przypadku również nastąpiła zmiana wyglądu opakowania, które wpisuje się teraz w modny trend „eko” (prosty design w dobrym stylu). Kompleksowe portfolio eksploatacji zamiennej, łącznie z całą gamą rozwiązań oświetleniowych i zasilających Activejet, może być dla resellerów skutecznym narzędziem w walce o klientów.
Activejet – European Brand:
– komponenty do produkcji pochodzą m.in. z Europy,
– wybrane linie produktowe są umiejscowione na naszym kontynencie,
– produkty są dostępne w większości krajów europejskich,
– certyfikacja ISO produktów i procesu wytwarzania przez brytyjską firmę BSI.
Podobne artykuły
Drukowanie w biurze: dużo znaków zapytania
O biurze bez papieru mówi się od wielu lat, ale firmy oraz instytucje wciąż inwestują w sprzęt drukujący. Co więcej, po niedawnych zawirowaniach, biznes drukarkowy wraca na właściwe tory.
Zmiany w preferencjach w obszarze druku
Od początku pandemii obserwujemy stopniowe odchodzenie przedsiębiorstw od wielkowymiarowych biurowych urządzeń drukujących typu MFP na rzecz kompaktowych sprzętów do domowych przestrzeni, które nie tylko wyróżniają się niższą ceną zakupu, ale również pozwalają na ekonomiczny druk.
Druk biurowy: nadzieja na trwałe odbicie
W ostatnich miesiącach na rynku druku biurowego coś drgnęło, jednak nie ma pewności, czy ożywienie okaże się trwałe.