Niska cena jest ważna, ale nie może być jedynym elementem strategii – uważa polski producent, który dzięki długofalowemu podejściu do biznesu jest, według danych IDC, numerem jeden w swoim segmencie rynku na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Ostatnio Activejet przeprowadził rebranding, w wyniku którego zmieniły się opakowania jego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, logo i strona internetowa. W nowych wizualizacjach postawił na minimalizm, charakterystyczny dla produktów premium. Logotyp składa się teraz z prostego białego napisu na czerwonym tle. W takiej formie pojawił się m.in. na świeżo zaprojektowanych opakowaniach do tuszów i tonerów oraz na stronie internetowej marki. Same pudełka do materiałów eksploatacyjnych Activejet są teraz srebrne i… jak się okazuje – spójne wizualnie ze światowymi trendami designu. Zamieszczono na nich znak „European Brand”, co podkreśla pochodzenie marki i kluczowe cechy jej produktów, których wybrane modele, od momentu rebrandingu, bazują na nowych podzespołach i komponentach.

W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych opakowanie podzielone jest na cztery obszary. Na jednym z nich widnieje standardowy przekaz dotyczący urządzenia, do którego dostosowany jest dany wkład. W osobnym oknie pokazano (w procentach) wydajność wkładu Activejet w porównaniu z produktem oryginalnym. W widocznym miejscu poinformowano o 5-letniej gwarancji.

Każde opakowanie jest przystosowane do sprzedaży również poza Polską, ponieważ produkty Activejet są dostępne w większości europejskich krajów. Między innymi z tego względu strategia promocyjna marki jest zakrojona na szeroką skalę. Wyraźnie postawiono w niej na marketing sportowy, w którym to przypadku ciągle odczuwalne są pozytywne skutki sponsoringu Legii Warszawa, mimo zakończenia współpracy z klubem. Kolejnym krokiem, który zwiększył popularność Activejeta, było zaangażowanie sponsorskie w Tour de Pologne 2016 – wyścig transmitowany był w sumie przez 23 godziny w 54 krajach. Na trasie obejrzało go prawie 3 mln kibiców, a przed telewizorami blisko 301 mln osób.

 

Original printing quality

„Jak oryginał” – tym hasłem redakcja PC World wyróżniła produkty marki Activejet w teście alternatywnych wkładów. Miesięcznik wziął pod lupę zamienne tonery do urządzeń HP i Brothera. W pierwszym przypadku tonerowi ATH-83 N z logo Activejet przyznano tytuł „Najlepszy zakup”, w drugim model ATB-2320 N uhonorowano za najlepszą wydajność. Autorzy testów podkreślali bezproblemową współpracę tonerów z drukarkami. Wyniki testu wykazały, że materiały Activejet nie ustępują swoim oryginalnym odpowiednikom.

Ważnym uzupełnieniem dla tuszów i tonerów spod tego znaku są materiały zamienne Actis, łączące jakość z atrakcyjną ceną. W ich przypadku również nastąpiła zmiana wyglądu opakowania, które wpisuje się teraz w modny trend „eko” (prosty design w dobrym stylu). Kompleksowe portfolio eksploatacji zamiennej, łącznie z całą gamą rozwiązań oświetleniowych i zasilających Activejet, może być dla resellerów skutecznym narzędziem w walce o klientów.

Activejet – European Brand:

– komponenty do produkcji pochodzą m.in. z Europy,

– wybrane linie produktowe są umiejscowione na naszym kontynencie,

– produkty są dostępne w większości krajów europejskich,

– certyfikacja ISO produktów i procesu wytwarzania przez brytyjską firmę BSI.