Aplikacja do zarządzania sekretariatem firmy Talex
Talex przygotował na bazie rozwiązań cloud computingowych Microsoftu system E-Office Sekretariat ułatwiający zarządzanie dokumentami w firmie.
Talex, integrator, producent oprogramowania i firma świadcząca usługi outsourcingu, przygotowała aplikację umożliwiającą przechowywanie i obsługę pism przychodzących i wychodzących. Technologie Microsoft i Windows Azure Platform umożliwiły stworzenie dostępnego online elektronicznego systemu. Zastosowanie nowoczesnych technologii sprawiło, że działający w chmurze obliczeniowej system wygląda i zachowuje się jak tradycyjna aplikacja. Według twórców aplikacji rejestracja, przechowywanie i wyszukiwanie pism przychodzących i wychodzących z firmy to jedno z najbardziej czasochłonnych zadań pracowników sekretariatu. Wiele małych i średnich przedsiębiorstw nie posiada dedykowanych ku temu systemów polegając na budowaniu papierowych kartotek. Przechowywanie pism w postaci papierowej jest nie tylko nieefektywne w kontekście składowania, ale również powoduje problemy z ich zarządzaniem.
Podobne artykuły
Program partnerski OVHcloud: droga do sukcesu w ekosystemie chmury
Wraz z ewolucją krajobrazu usług chmurowych zmieniają się także wyzwania i możliwości, które czekają na OVHcloud oraz jego partnerów w 2024 roku.
Alternatywa dla chmury publicznej
Część analityków zapowiadała, że 2023 ma być rokiem repatriacji z chmury publicznej. Tak się nie stało, co nie zmienia faktu, iż wiele firm przechowuje i przetwarza swoje dane w środowisku lokalnym.
Intel ułatwia zabezpieczenie systemu Windows 11
Nietypowe działania cyberprzestępców wymagają nietypowych metod obrony. Aby skutecznie zabezpieczyć system IT konieczne okazało się wprowadzenie mechanizmów ochronnych także w sprzęcie. Wyzwanie to, we współpracy z Microsoftem, podjęła firma Intel.