Asus zaprezentował swoje
najnowsze produkty, w tym sprzęt mobilny – tablety VivoTab Smart,
FonePad, MeMo Pad HD 7 oraz notebooki z serii N, K, a także
Vivobooki. Producent poinformował, że zacieśnił współpracę z resellerami.
W czerwcu zaoferował im program partnerski Asus Profit z dostępem do
internetowych seminariów na temat swoich urządzeń i technologii oraz
szkolenia dotyczące technik sprzedażowych. Ważną rolą Asus Profit jest
gromadzenie informacji na temat realizacji celów sprzedażowych oraz uzyskanych
przez partnerów premii i bonusów.

Imprezie towarzyszyło wyjątkowe widowisko – koszykarski
mecz gwiazd z wojskowymi. W sopockiej Ergo Arenie odbył się finał
Marcin Gortat Camp 2013. Jest to cykl obozów koszykarskich dla dzieci
i młodzieży pod patronatem Asusa. Resellerzy mogli oglądać zmagania Gortat
Team (gwiazdy i celebryci) z drużyną Wojska Polskiego (m.in.
komandosami z GROM-u oraz morskiej jednostki sił specjalnych FORMOZA).

Finałowy Gortat Camp zainaugurował kampanię Asus i Ty,
w której – jak podkreśla producent – ważną rolę odgrywają
resellerzy. Akcja jest skierowana do klientów końcowych. Osoby, które kupią
jeden z wybranych modeli z serii VivoBook, N, S, Zenbook, FonePad lub
MeMo Pad, mają szansę obejrzeć mecz NBA i spotkać się z Marcinem
Gortatem. Przewidziano także inne nagrody. Bliższe informacje o kampanii
można znaleźć na stronie www.asusity.pl.

Podczas warsztatów wręczono także nagrody dla
przedsiębiorstw, które zanotowały najwyższą sprzedaż urządzeń Asusa
w ostatnim czasie. Listę laureatów prezentujemy poniżej.

Nagrodzeni
partnerzy

• Komputronik – najlepszy sprzedawca tabletów Asus

• X-KOM – najlepszy sprzedawca notebooków Asus

• Alsen – największy wzrost sprzedaży notebooków
Asus w kanale CS

• Euro RTV AGD – największy wzrost sprzedaży urządzeń dotykowych Asus

• Neonet – największy wzrost sprzedaży notebooków
Asus w kanale CES