W dzisiejszych  czasach partnerstwo z vendorem musi łączyć z jednej strony dostęp do bogatego know-how i specjalistycznych danych rynkowych, z drugiej zaś opierać się na precyzyjnej ich analizie. To dane i informacje cyfrowe stanowią podstawę do biznesowego rozwoju, rozszerzania portfolio o nowe produkty i usługi oraz dają możliwość wejścia z ofertą na nowe rynki. Z myślą o tym Canon zaprezentował założenia nowego programu partnerskiego dla firm z krajów EMEA. Stojąca za nim strategia obejmuje szereg działań i nowoczesnych narzędzi cyfrowych, dzięki którym resellerzy będą mogli podnosić efektywność swoich zabiegów sprzedażowych.

Nowy program powstał w oparciu o wielomiesięczne konsultacje z naszymi partnerami. Zdajemy sobie sprawę z tego, że to oni najlepiej znają potrzeby swoich klientów i wiedzą, które elementy współpracy z vendorem można jeszcze bardziej usprawnić – podkreśla Wiktor Różański, dyrektor działu Document Solutions w sekcji rozwiązań biznesowych Canon Polska, którego integralną częścią jest kanał partnerski.

Dodaje, że takie podejście zapewniło producentowi stworzenie kompleksowej strategii współpracy nastawionej na rozwój działalności partnerów, maksymalizację ich zysków oraz ocenę prowadzonych działań przez wskazanie jasnych i wymiernych wskaźników. Rozwinięciem programu jest m.in. zaawansowana platforma szkoleniowa, wsparcie działań administracyjnych oraz możliwość outsourcingu kampanii co-brandingowych.

– Oferujemy naszym partnerom kompletny program współpracy, który pozwoli zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i podniesie rentowność ich biznesu – podsumowuje Wiktor Różański.

 

Canon: 5 filarów nowego programu partnerskiego

  • † DYWERSYFIKACJA
  • † WSPÓŁPRACA
  • † ROZWÓJ
  • † SUKCES RYNKOWY
  • † DOSKONALENIE