CyberPower jest właścicielem ponad 200 patentów. Wśród nich jest technologia oszczędzania energii – GreenPower UPS – zastosowana praktycznie we wszystkich urządzeniach off-line i line-interactive producenta. Dzięki niej zużywają one bardzo mało prądu na własne potrzeby. Jak przekonuje producent, w kategoriach oszczędzania energii użycie tego rozwiązania można porównać do zastosowania żarówek LED w miejsce zwykłych żarówek energooszczędnych.

CyberPower współpracuje z producentami infrastruktury IT oraz oprogramowania, czego wynikiem jest kompatybilność jego urządzeń, zarówno sprzętowa, jak i software’owa. Co ciekawe, to pierwszy producent, który dekadę temu uzyskał kompatybilność urządzeń z systemem Windows 98. Obecnie UPS-y marki CyberPower są zgodne nie tylko z najnowszymi wersjami wszystkich popularnych systemów operacyjnych, ale także z rozwiązaniami VMware, Cisco, Actina, QNAP (również w tym wypadku był pierwszym producentem, który otrzymał certyfikat zgodności) oraz wielu innych dostawców rozwiązań IT.

Portfolio produktowe UPS-ów CyberPower wciąż się rozwija. Od niedawna producent oferuje nie tylko jednofazowe urządzenia zasilania gwarantowanego do 10 kVA w topologii off-line, line-interactive i on-line, ale także trójfazowe. Dostępne są już tego typu zasilacze 10 kVA, które można łączyć w celu uzyskania mocy do 40 kVA. Niebawem pojawią się też jednostki 20-kilowoltoamperowe z opcją łączenia (do mocy 80 kVA). W planach jest także wprowadzenie na rynek rozwiązań modularnych.

 

Przede wszystkim partnerzy

Dla CyberPower szczególnie ważna jest współpraca z partnerami, którzy nie tylko zajmują się sprzedażą rozwiązań UPS, ale są integratorami infrastruktury IT. Zasilanie awaryjne stanowi bowiem często element większego systemu dostarczanego do klienta. Jednocześnie producent pomaga partnerom w jak najlepszym doborze zasilania awaryjnego. Dzięki temu mogą oni poświęcać swój czas pozostałym ważnym elementom projektu, a przy tym mają pewność, że otrzymają optymalnie dobrane rozwiązanie.

Taka współpraca szczególnie sprawdza się w przypadku przetargu, bo wymagania zamawiającego są często nieprecyzyjnie sformułowane albo znajdują się w różnych miejscach dokumentacji. W takiej sytuacji partnerzy producenta otrzymują kompleksową informację o najbardziej pasujących do danego zamówienia rozwiązaniach. Gdy zachodzi taka potrzeba, specjaliści CyberPower przygotowują dla partnera pytania do zamawiającego, aby wyjaśnić nieprecyzyjne sformułowania zawarte w dokumentacji przetargowej.

Co istotne, producent dba o partnerów, umożliwiając rejestrację ich projektów oraz oferując pomoc na każdym etapie ich realizacji. Dzięki Smart Partner Program uzyskują dostęp do materiałów oraz wsparcia inżynierów Konsorcjum FEN. Eksperci poznańskiego dystrybutora doradzają i pomagają partnerom oraz ich klientom na każdym etapie współpracy: od momentu rozpoczęcia projektu przez konfigurowanie i instalację urządzeń aż po wsparcie podczas ich użytkowania. Ponadto partnerzy otrzymują możliwość pozyskania urządzeń demonstracyjnych, a także do testów przeprowadzanych u klienta. Co bardzo istotne, są również beneficjentami kwartalnego programu bonusowego. CyberPower regularnie organizuje wspólnie z partnerami szkolenia i prezentacje dla użytkowników końcowych. W ten sposób stara się wspierać resellerów i integratorów na każdym etapie współpracy.

 

Tradycja i nowoczesność

Niewiele osób w Polsce zdaje sobie sprawę, że firma CyberPower powstała już 20 lat temu. Od tamtej pory dostarcza urządzenia do zabezpieczania zasilania i akcesoria komputerowe, dbając o ich wysokie standardy technologiczne i jakościowe. Zgodnie z wizją producenta oferowane urządzenia powinny być innowacyjne i inteligentne, by ich użytkownicy mogli zwiększać swój wkład w ochronę środowiska naturalnego. Na polskim rynku CyberPower działa od 2008 r., tworząc sieć partnerów, którym stara się zapewniać warunki do osiągania maksymalnego zysku.

Dodatkowe informacje:

Dariusz Głowacki, Business Development Manager, CyberPower Poland, dariusz.glowacki@cyberpower.com