Coraz więcej produktów Wortmann w szkołach
Wortmann działa na polskim rynku już od pięciu lat i z każdym rokiem zyskuje coraz większy udział w rynku edukacyjnym. Zaletą producenta jest bogata oferta, która obejmuje pracownie na bazie komputerów klasy PC, terminali, tabletów lub laptopów. Dodatkowo uzupełniają ją akcesoria, monitory czy też licencje oprogramowania Microsoft.
– Możemy pochwalić się, że coraz więcej szkół korzysta z naszych rozwiązań i stale powiększamy grono partnerów edukacyjnych. Jest to kierunek, który na pewno będziemy kontynuować – zapowiada Bartosz Przybylski, odpowiedzialny w polskim oddziale Wortmann AG za rozwój marki Terra w Polsce.
Niemiecki producent jako oficjalny dystrybutor marki Microsoft korzysta z programu Shape the Future, co pozwala oferować niższe ceny na licencje systemu operacyjnego, a szkoły mogą kupować sprzęt taniej. Każdy może wybrać swoje indywidualne rozwiązania z rozbudowaną opcją gwarancyjną, dzięki czemu oferta marki Wortmann jest bardzo elastyczna.
W portfolio producenta znajdują się także dedykowane rozwiązania edukacyjne. Między innymi notebook/tablet Terra 360-11.
– Produkt ten świetnie nadaje się do pracy w szkole. Ma wzmocnioną obudowę, długi czas pracy na baterii oraz specjalne akcesoria. Dodatkowo można wykorzystać wózek lub szafkę do ich bezpiecznego przechowywania i transportu – mówi Bartosz Przybylski.
Duża różnorodność produktów i specjalistyczne rozwiązania na pewno pomogą producentowi w dalszym rozwoju na rynku edukacyjnym.
Specjaliści Wortmann AG zachęcają, by wszyscy chętni resellerzy zainteresowani ofertą tej firmy skontaktowali się z jej polskim oddziałem.
Podobne artykuły
Wortmann: polski oddział rozbudowuje usługi cloud
Znany niemiecki dystrybutor i producent marki Terra zamierza w najbliższych latach intensywnie rozwinąć partnerską sprzedaż usług cloud w Polsce.
Wortmann poszerza sieć partnerów
Producent przygotował specjalną ofertę marki Terra przeznaczoną dla sektora edukacji. Jednocześnie powiększa grono polskich partnerów, specjalizujących się w tym segmencie. Dzięki współpracy z Microsoftem może zaproponować wyjątkowo korzystne warunki zarówno integratorom, jak i klientom końcowym.
Pohandluj z Wortmannem
Niemiecki producent od lat wzmacnia swoją pozycję w segmencie handlu. A jego oferta dla sklepów to coś więcej niż tylko digital signage.