– Możemy pochwalić się, że coraz więcej szkół korzysta z naszych rozwiązań i stale powiększamy grono partnerów edukacyjnych. Jest to kierunek, który na pewno będziemy kontynuować – zapowiada Bartosz Przybylski, odpowiedzialny w polskim oddziale Wortmann AG za rozwój marki Terra w Polsce.

Niemiecki producent jako oficjalny dystrybutor marki Microsoft korzysta z programu Shape the Future, co pozwala oferować niższe ceny na licencje systemu operacyjnego, a szkoły mogą kupować sprzęt taniej. Każdy może wybrać swoje indywidualne rozwiązania z rozbudowaną opcją gwarancyjną, dzięki czemu oferta marki Wortmann jest bardzo elastyczna.

W portfolio producenta znajdują się także dedykowane rozwiązania edukacyjne. Między innymi notebook/tablet Terra 360-11.

– Produkt ten świetnie nadaje się do pracy w szkole. Ma wzmocnioną obudowę, długi czas pracy na baterii oraz specjalne akcesoria. Dodatkowo można wykorzystać wózek lub szafkę do ich bezpiecznego przechowywania i transportu – mówi Bartosz Przybylski.

Duża różnorodność produktów i specjalistyczne rozwiązania na pewno pomogą producentowi w dalszym rozwoju na rynku edukacyjnym.

Specjaliści Wortmann AG zachęcają, by wszyscy chętni resellerzy zainteresowani ofertą tej firmy skontaktowali się z jej polskim oddziałem.