ABC Data posiada wyodrębniony dział oraz zespół specjalistów handlowych i technicznych zajmujących się rozwojem oferty niskobudżetowych drukarek 3D. W portfolio spółki znajduje się już kilkanaście zróżnicowanych cenowo urządzeń – zarówno polskich, jak i zagranicznych dostawców. Zostały one wnikliwie sprawdzone pod kątem niezawodności działania, dostępności oraz serwisu. Podobnie ma się sprawa z filamentami. Na rynku są dostępne materiały zarówno światowych, jak i lokalnych marek. Jednak tylko niektóre charakteryzują się odpowiednią jakością. Dlatego wszystkie filamenty przed wprowadzeniem do oferty ABC Data są gruntownie testowane.

W ten sposób dystrybutor zdejmuje z partnerów ciężar poznawania nowego rynku na własną rękę. ABC Data oferuje asortyment dostosowany do potrzeb odbiorców biznesowych i prywatnych, profesjonalne doradztwo w zakresie doboru rozwiązań do konkretnych zastosowań, pomoc techniczną oraz szkolenia. Co istotne, spółka dba też o nieustanny rozwój posiadanej oferty produktowej. W okresie wakacyjnym portfolio firmy zostanie rozszerzone o ponad piętnaście nowych modeli drukarek przeznaczonych do zastosowań profesjonalnych, jak również amatorskich. Wśród nich pojawią się urządzenia w cenie SRP poniżej 1,5 tys. zł.

 

Ważne są chęci

Szerokie wsparcie otrzymują zarówno partnerzy, którzy mają z ABC Data podpisaną umowę handlową, jak i inne firmy IT zainteresowane rynkiem druku przestrzennego. Dystrybutor zaprasza do bezpośredniego kontaktu ze swoimi specjalistami. Proponuje także uczestnictwo w bezpłatnych konferencjach poświęconych tematyce druku 3D. Takie spotkania odbyły się już kilkakrotnie, m.in. podczas Dni Druku 3D w Kielcach i w Warszawie. Konferencje za każdym razem cieszyły się dużym zainteresowaniem resellerów.

Na wsparcie dystrybutora mogą także liczyć firmy IT, które organizują spotkania dla swoich klientów biznesowych, zarówno w ramach różnych imprez targowych, jak i mniejszych eventów o tematyce technologicznej. Na takie okazje można wypożyczyć urządzenia demo, a nawet zaprosić specjalistów ABC Data, aby zaprezentowali działanie drukarek 3D w praktyce. Firma organizuje również szkolenia techniczne i handlowe. Po wakacyjnej przerwie – od września – kursy będą odbywać się regularnie, w miesięcznym cyklu. Dodatkowo partnerzy rozwijający współpracę handlową w zakresie rozwiązań do druku 3D, oprócz oferty edukacyjnej, mogą liczyć na atrakcyjne warunki handlowe oraz promocje typu bundle.