ABC Data posiada wyodrębniony dział oraz zespół specjalistów handlowych i technicznych zajmujących się rozwojem oferty niskobudżetowych drukarek 3D. W portfolio spółki znajduje się już kilkanaście zróżnicowanych cenowo urządzeń – zarówno polskich, jak i zagranicznych dostawców. Zostały one wnikliwie sprawdzone pod kątem niezawodności działania, dostępności oraz serwisu. Podobnie ma się sprawa z filamentami. Na rynku są dostępne materiały zarówno światowych, jak i lokalnych marek. Jednak tylko niektóre charakteryzują się odpowiednią jakością. Dlatego wszystkie filamenty przed wprowadzeniem do oferty ABC Data są gruntownie testowane.

W ten sposób dystrybutor zdejmuje z partnerów ciężar poznawania nowego rynku na własną rękę. ABC Data oferuje asortyment dostosowany do potrzeb odbiorców biznesowych i prywatnych, profesjonalne doradztwo w zakresie doboru rozwiązań do konkretnych zastosowań, pomoc techniczną oraz szkolenia. Co istotne, spółka dba też o nieustanny rozwój posiadanej oferty produktowej. W okresie wakacyjnym portfolio firmy zostanie rozszerzone o ponad piętnaście nowych modeli drukarek przeznaczonych do zastosowań profesjonalnych, jak również amatorskich. Wśród nich pojawią się urządzenia w cenie SRP poniżej 1,5 tys. zł.

 

Ważne są chęci

Szerokie wsparcie otrzymują zarówno partnerzy, którzy mają z ABC Data podpisaną umowę handlową, jak i inne firmy IT zainteresowane rynkiem druku przestrzennego. Dystrybutor zaprasza do bezpośredniego kontaktu ze swoimi specjalistami. Proponuje także uczestnictwo w bezpłatnych konferencjach poświęconych tematyce druku 3D. Takie spotkania odbyły się już kilkakrotnie, m.in. podczas Dni Druku 3D w Kielcach i w Warszawie. Konferencje za każdym razem cieszyły się dużym zainteresowaniem resellerów.

Na wsparcie dystrybutora mogą także liczyć firmy IT, które organizują spotkania dla swoich klientów biznesowych, zarówno w ramach różnych imprez targowych, jak i mniejszych eventów o tematyce technologicznej. Na takie okazje można wypożyczyć urządzenia demo, a nawet zaprosić specjalistów ABC Data, aby zaprezentowali działanie drukarek 3D w praktyce. Firma organizuje również szkolenia techniczne i handlowe. Po wakacyjnej przerwie – od września – kursy będą odbywać się regularnie, w miesięcznym cyklu. Dodatkowo partnerzy rozwijający współpracę handlową w zakresie rozwiązań do druku 3D, oprócz oferty edukacyjnej, mogą liczyć na atrakcyjne warunki handlowe oraz promocje typu bundle.

 

Adam Suchenek

Product Manager, ABC Data

W Polsce druk przestrzenny znajduje coraz szersze zastosowanie. Systematycznie rośnie też tzw. install base drukarek 3D. Mamy podstawy, aby tak twierdzić – obserwujemy znaczący wzrost sprzedaży filamentów. Oznacza to, że urządzenia, które znalazły nabywców, są rzeczywiście wykorzystywane.

Resellerzy współpracujący z ABC Data aktywnie korzystają z naszego wsparcia. Zachęca ich do tego zarówno profesjonalizm personelu, kompleksowość oferty, jak i ciekawe promocje. Szerokie portfolio ułatwia nam łączenie asortymentu z różnych branż. Jednym z wielu przykładów jest zestaw promocyjny drukarki CraftBot 2 lub XL z dronem Parrot AR2.0. Klient, kupując drukarkę w zestawie ze wspomnianym dronem, zdecydowanie zyskuje.

Craftboty na wyłączność

Na mocy umowy podpisanej między dystrybutorem a węgierskim producentem CraftUnique, oferującym drukarki CraftBot, ABC Data otrzymała wyłączność na dystrybucję tych urządzeń m.in. w Polsce. Dzięki temu spółka wykluczyła zjawisko konkurowania pomiędzy partnerami dystrybutora a działem handlowym vendora. Korzystają na tym wszyscy resellerzy współpracujący z ABC Data.

Wprowadzenie drukarek CraftBot jest o tyle istotne, że do tej pory w portfolio firmy brakowało relatywnie tanich drukarek 3D z tak dużym polem zadruku (np. drukarka CraftBot XL). Teraz ta luka została wypełniona, a klienci ABC Data mają unikalną szansę zainteresowania drukiem 3D zupełnie nowych grup odbiorców, a tym samym również na realny rozwój prowadzonego biznesu.

Skontaktuj się ze specjalistą!

Dariusz Skaszewski, Technical Support Specialist

tel. 603-400-578, dariusz.skaszewski@abcdata.eu

Adam Suchenek, Product Manager

tel. 605-653-519, adam.suchenek@abcdata.eu