W branży rozwiązań antywirusowych ESET działa już ćwierć wieku i od lat zajmuje pozycję światowego lidera w segmencie użytkowników indywidualnych oraz na rynku małych i średnich firm. Z opublikowanego w marcu br. raportu Gartnera „Market Share: All Software Markets, Worldwide, 2014” wynika, że wzrost sprzedaży rozwiązań marki ESET jest szybszy niż tempo, w jakim rośnie cały rynek oprogramowania chroniącego komputery przed zagrożeniami. W 2014 r. producent zapewniał proaktywną ochronę ponad 100 mln użytkowników komputerów na całym świecie. W Polsce z oprogramowania tej firmy korzysta ponad 3,5 mln osób.

 

Teraz najwyższa kategoria

Mocna pozycja w segmentach SOHO i MŚP stanowi doskonały punkt wyjścia do wprowadzenia produktów ESET także na rynek enterprise. W bieżącym roku producent przedstawił nową generację rozwiązań dla biznesu, która została zaprojektowana niemal od podstaw. Wszystko po to, by sprostać wymaganiom nawet najbardziej rozbudowanych sieci korporacyjnych.

Zdaniem partnerów

• Grzegorz Gąsiewski, prezes zarządu, Perceptus

Wraz ze wzrostem znaczenia infrastruktury teleinformatycznej w dużych korporacjach, konieczne jest zapewnienie jej nieprzerwanego, wydajnego działania, a przede wszystkim bezpieczeństwa danych. Firmowa polityka bezpieczeństwa powinna wymagać od pracowników dwuskładnikowego uwierzytelniania, np. przy użyciu ESET Secure Authentication. Generowanie jednorazowych haseł zapewnia znaczące zwiększenie bezpieczeństwa uwierzytelniania użytkownika i uniknięcie niepożądanego dostępu do danych firmowych.

• Iwona Komar, dyrektor administracyjny, Point

Korporacyje wymagają obecnie wszechstronnych i zaawansowanych systemów zabezpieczających. Ważnym czynnikiem jest wykrywanie nieznanych, ukierunkowanych ataków. Ochrona na wielu płaszczyznach, jak serwery, stacje robocze, urządzenia mobilne i chmura, umożliwia zapobieganie tego typu zagrożeniom. Produkty ESET przez zawansowane mechanizmy sztucznej inteligencji i reputacyjne zapewniają skuteczne wykrywanie zagrożeń.