Nagrody trafiły do resellerów i integratorów, którzy w okresie od 1 października 2014 do 30 września 2015 r. uzyskali najwyższe wyniki sprzedaży produktów ESET. To jeden z najpopularniejszych dostawców na krajowym rynku rozwiązań ochronnych. Polska należy do krajów, w których słowacki producent  ma szczególnie duże udziały rynkowe.

Do niedawna ESET koncentrował się przede wszystkim na użytkownikach z segmentu SOHO oraz małych i średnich firmach. Począwszy od najnowszej edycji swoich produktów biznesowych, dostawca zamierza powalczyć o równie silną pozycję w sektorze enterprise.

Jakieś trzy, cztery lata temu temu zdecydowaliśmy się rozwijać w tym kierunku, początkowo jedynie przez drobne zmiany w oprogramowaniu. Jednak z czasem uznaliśmy, że sukces może nam zapewnić dopiero stworzenie enterprise’owych rozwiązań zupełnie od nowa – i tak właśnie zrobiliśmy, czego efektem są najnowsze wersje produktów. To był największy projekt w historii firmy, w który zaangażowaliśmy niemal setkę naszych specjalistów  – mówi Miro Mikus, dyrektor sprzedaży i marketingu ESET w regionie EMEA.

Równolegle producent rozwija swoje narzędzia dla użytkowników indywidualnych. Najnowsze produkty dla tej grupy klientów zostały wyposażone m.in. w system zabezpieczający wykonywanie operacji bankowych (Banking & Payment Protection). Dzięki temu program ESET Smart Security rozpoznaje, kiedy użytkownik odwiedza witrynę banku lub serwisu płatniczego, i automatycznie uruchamia stronę internetową tego typu instytucji w odrębnej, bezpiecznej przeglądarce. Ciągły rozwój to mocna strona producenta, co podkreślali nasi rozmówcy podczas gali.