Właśnie mija osiemnasty rok obecności marki EVER na polskim rynku. Urządzenia swarzędzkiego producenta trafiły między innymi do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Obrony Narodowej, Głównego Urzędu Ceł, Mennicy Państwowej. Działają też w tysiącach firm, zakładów produkcyjnych, szpitali, urzędów i prywatnych domów. Autorskie (polska myśl techniczna!) projekty systemów zasilania gwarantowanego (UPS) EVER opracował już w 1994 r. Ich seryjna produkcja ruszyła dwa lata później. W kolejnych latach firma szybko rozszerzyła dystrybucję swoich rozwiązań, wychodząc poza region poznański, i rozpoczęła stabilną sprzedaż w całym kraju. W 2001 r.  liczba sprzedanych UPS-ów przekroczyła 200 tys. Jednocześnie oferta producenta wzbogaciła się o listwy filtrujące, uzupełniające systemy bezpiecznego zasilania elektrycznego w domach, przedsiębiorstwach i zakładach produkcyjnych. Wkład firmy EVER w rozwój branży docenił magazyn CRN Polska, który w zeszłym roku wyróżniał przedsiębiorstwa mające w latach 1998–2013 szczególne znaczenie w swoich segmentach działalności na polskim rynku IT. Polski producent został utytułowany Firmą 15-lecia. Na krajowym rynku funkcjonuje ponad 2,5 mln urządzeń marki EVER.

 

Własny Dział Badań i Rozwoju

EVER jest obecnie największym producentem UPS-ów o całkowicie polskich korzeniach i kapitale. Tym samym wyróżnia się na tle działających na naszym rynku firm zagranicznych. Produkty EVER nie tylko zabezpieczają przed utratą danych, ale też zapewniają ciągłość procesów produkcyjnych, pracy serwerów oraz minimalizują inne zagrożenia wynikające z nagłej utraty zasilania. Różne linie oferowanego sprzętu umożliwiają zastosowanie go w kilkuosobowych firmach, w halach produkcyjnych, jak również w urzędach czy szpitalach. Coraz częściej wykorzystywany jest także w prywatnych domach, gdzie zabezpiecza funkcjonowanie sprzętu RTV, bram garażowych, pieców CO.

Szeroka oferta dostosowana do różnego typu odbiorców to kluczowa część strategii produktowej firmy EVER. Producent rozbudował Dział Badań i Rozwoju, który umożliwia nie tylko ulepszenie sztandarowych linii produktów (SINLINE, POWERLINE, SUPERLINE), ale także tworzenie specjalistycznych rozwiązań dopasowanych do specyfiki działalności klienta. Własny dział serwisowy, wraz z planowaną siecią autoryzowanych punktów w całym kraju, zapewnia maksymalnie krótki czas usuwania ewentualnych usterek w systemie door-to-door oraz on-site w przypadku większych systemów.