Przewodnie hasło targów CeBIT 2016 to „Big Data, Social Business, Mobile, Cloud and more”. Rosnąca rola cyfryzacji w procesach biznesowych otwiera wiele możliwości przed firmami, ale niesie ze sobą również nowe wyzwania. Kompleksowa ochrona infrastruktury IT jest obecnie niezbędna do ochrony cennych danych i infrastruktury sieciowej. G Data podczas tegorocznej hanowerskiej wystawy zaprezentowała nowe produkty Business Security do zabezpieczania sieci firmowych. Teraz menedżerowie IT są w stanie chronić firmowe stacje klienckie, serwery i urządzenia mobilne za pomocą pojedynczego rozwiązania. Z kolei zintegrowany monitoring umożliwia administratorom śledzenie ważnych procesów i procedur sieciowych. Jedną z nowości zaprezentowanych przez producenta na targach CeBIT było rozwiązanie G Data Managed Endpoint Security powered by Azure, z którego firmy mogą korzystać na zasadach usługi w chmurze.

– Oferujemy najlepsze z możliwych zabezpieczenia przed kradzieżą danych oraz innymi zagrożeniami z sieci – podkreśla Walter Schumann, członek zarządu G Data. – Ponadto w bieżącym roku świętowaliśmy w Hanowerze okrągłą rocznicę. To właśnie na targach CeBIT 30 lat temu pokazaliśmy pierwsze na świecie komercyjne rozwiązanie antywirusowe. Obecnie jesteśmy postrzegani jako innowacyjny dostawca systemów IT do ochrony danych i zabezpieczamy ponad 40 tysięcy firm na całym świecie.

Walter Schumann

członek zarządu G Data

Z naszych badań wynika, że jedna na trzy firmy z sektora MŚP padła ofiarą szpiegostwa informatycznego oraz cyberprzestępczości.

 

 

W przypadku G Data Business nowe funkcje zabezpieczeń obejmują m.in. centralnie zarządzaną ochronę dla klientów Mac OS X 10.6 i następnych wersji, a ponadto wsparcie dla nowych wersji Linux. Warto też zwrócić uwagę na integrację Exploit Protection oraz ulepszoną ochronę bankowości BankGuard. Z punktu widzenia użytkowników biznesowych istotna jest poza tym ochrona dla bram serwerów pocztowych (Sendmail/Postfix) i web (Squid), monitoring sieci i usług, a także nowy, wygodny pasek najważniejszych powiadomień w konsoli administracyjnej.

Konkurs: sprzedawaj antywirusy G DATA i jedź gdzie chcesz!

Zima dobiegła końca, najwyższy czas pomyśleć o letnim wypoczynku. Z tego powodu G Data zachęca resellerów i integratorów do udziału w konkursie „Z G Data gdzie chcesz!”. Najlepsi sprzedawcy otrzymają nie tylko prowizje, ale również pieniądze na wakacyjny wyjazd. W konkursie mogą uczestniczyć partnerzy producenta sprzedający oprogramowanie wielostanowiskowe, przeznaczone dla odbiorców biznesowych. Na najlepszych czekają nagrody w postaci voucherów o wartości 5 tys. zł lub jej wielokrotności.

Co trzeba zrobić, aby stać się właścicielem vouchera i pojechać na wymarzone wakacje? Po pierwsze należy zarejestrować się na stronie www.gdata.pl/trip.

Kolejnym krokiem jest pozyskiwanie i realizacja nowych zamówień na produkty z portfolio G Data. Uczestnik konkursu, aby otrzymać nagrodę, musi uzyskać przychód w wysokości 50 tys. zł netto w okresie jego trwania. Każdy ma cztery szanse w czterech niezależnych edycjach konkursu! Uwaga: ilość nagród jest nieograniczona.

DOŁĄCZ – DZIAŁAJ – JEDŹ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.gdata.pl/trip