Gdy skończysz czytać powyższy wstęp, w sieci pojawią się cztery zupełnie nowe szkodliwe pliki! Nic dziwnego, że wraz ze wzrostem liczby incydentów jesteśmy w końcu świadkami prawdziwego boomu na tematy związane z bezpieczeństwem IT w polskich mediach. I to zarówno w kontekście użytkowników domowych, jak też sieci firmowych. Ostatnie ataki na LOT, Plus Bank, Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych czy kampanie mailowe hakerów wykorzystujących ransomware
– to tylko wybrane incydenty, które nie przeszły bez echa. Czy jednak zwiększyło to czujność osób odpowiadających za zakupy rozwiązań antywirusowych? Czy zarząd typowej polskiej firmy wie, z jakimi zagrożeniami może borykać się jego dział IT i jaki wpływ na działanie przedsiębiorstwa mogą mieć potencjalne ataki?

– Bardzo często osoby decydujące o zakupach i budżetach działów IT nie zdają sobie sprawy, z czym musi zmagać się administrator – mówi Łukasz Nowatkowski, dyrektor techniczny G DATA Polska.

Podkreśla, że często między pokoleniem tzw. szefów a szeregowych młodszych pracowników istnieje przepaść technologiczna „nie do zasypania”. Młodzi pracownicy korporacji korzystają ze skrzynek pocztowych oraz dysków w chmurze, także na przenośnych urządzeniach prywatnych. Są też na bieżąco z różnymi rodzajami komunikatorów. Dlatego problem BYOD w przedsiębiorstwach staje się coraz poważniejszy.

Co oferujemy partnerom?

Program partnerski przewiduje wiele korzyści (głównie finansowych), a także atrakcyjne rozwiązania umożliwiające szybki wzrost firmom z branży informatycznej: sklepom, serwisom, integratorom, dostawcom ISP czy lokalnym dystrybutorom.

Program partnerski G DATA przewiduje trzy poziomy współpracy, dostosowane do potrzeb każdej firmy, która chce rozwijać kanał sprzedaży wielokrotnie nagradzanych aplikacji antywrusowych wyprodukowanych w Niemczech.

Głównym celem programu jest wsparcie firm, które rozwijają się w zakresie świadczenia i sprzedaży usług oraz oprogramowania zabezpieczającego dla biznesu, jak też klientów indywidualnych. Każda firma, która chce przystąpić do programu, powinna złożyć wniosek na stronie partner.gdata.pl i oczekiwać na kontakt ze strony opiekuna, który przedstawi szczegółowe warunki współpracy.