Peoplefone (PLFON) oferuje rozwiązania VoIP dla firm, tym samym zapewniając im funkcjonalność wirtualnej centrali na bazie chmury i internetu. Połączenie tych elementów daje wyraźną przewagę nad tradycyjnymi systemami służącymi do obsługi połączeń. Przede wszystkim obniża koszty dzięki mniejszym stawkom za połączenia międzynarodowe i możliwości korzystania z numeracji zagranicznej. Jednocześnie pozwala właścicielom małych i dużych firm powiększyć ich możliwości komunikacyjne.

Ponieważ zaś przyszłością telekomunikacji dla biznesu jest SIP Trunk, PLFON zwraca szczególną uwagę na rozwój tej właśnie usługi. W efekcie integratorzy mogą w ramach indywidualnego podejścia do klienta zaproponować mu dodanie kolejnych kanałów rozmownych bądź zamówienie numeracji zagranicznej. Przykładowo, przebywając w biurze w Warszawie, użytkownik będzie mógł dzwonić z takiego numeru, jakby używał telefonu stacjonarnego w Wielkiej Brytanii, Czechach czy Litwie. I na odwrót. Dzięki temu łatwiej dotrze do potencjalnych klientów, gdyż będzie się mógł prezentować numerem przypisanym do ich regionu. PLFON dysponuje numeracją zagraniczną z ponad 80 krajów świata.

Peoplefone oferuje również rozwiązanie abonamentowe w postaci wirtualnej centrali telefonii VoIP pod marką FONbox Biznes. Dzięki niej użytkownicy poza atrakcyjną ofertą połączeń głosowych w jakości HD otrzymują dostęp do wielu funkcjonalności dostępnych przez internet z każdego miejsca w świecie. Należą do nich m.in.: wirtualna centralka, numeracja GSM i międzynarodowa, system zapowiedzi IVR, mostek telekonferencyjny, numeracja skrócona, nagrywanie rozmów, korzystanie z numerów dostępowych bez dodatkowych opłat.

 

 

Kanał partnerski: szansa dla ambitnych

W związku z dynamicznym rozwojem Peoplefone Polska poszukuje aktywnych, ambitnych i zaangażowanych partnerów specjalizujących się w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Głównym celem programu współpracy jest nie tylko stworzenie, lecz także stały rozwój sieci partnerskiej. PLFON do rzetelna marka, która może pomóc w zdobywaniu potencjalnych kontrahentów. Dodatkowo w ofercie ma atrakcyjne modele sprzedażowe i prowizje.

Do współpracy zapraszamy m.in. integratorów systemów telekomunikacyjnych, dostawców sprzętów VoIP, konsultantów telekomunikacyjnych, dystrybutorów z oprogramowaniem call center i instalatorów central telefonicznych – mówi Kamil Kostro, regionalny kierownik sprzedaży.

Przystąpienie do współpracy i szkolenie organizowane przez Peoplefone Polska jest bezpłatne. Więcej szczegółów można uzyskać pod numerem 222 610 660 lub pod adresem e-mail: partnerzy@plfon.pl.