Poly Studio X: multimedialne rozwiązania wideokonferencyjne do małych i średnich sal
Coraz większa liczba firm decyduje się na tworzenie sal konferencyjnych, których nadrzędnym celem jest zapewnienie efektywnej współpracy. Żeby zagwarantować ich najwyższy standard, warto wybrać rozwiązania stworzone z myślą o pracy grupowej, dostarczane przez zaufanych producentów, takich jak Poly (powstały po połączeniu Polycoma i Plantronicsa).
Najnowsze rozwiązania wideokonferencyjne tej marki – Studio X30 i X50 – to produkty typu all-in-one video bar. Nie wymagają zewnętrznego komputera do obsługi i współpracują z wieloma platformami do komunikacji. Wyposażono je w system Poly Meeting AI, który zapewnia wyjątkową jakość połączeń audio i wideo, bazując na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji. Oba wideoterminale stanowią kolejną odpowiedź Poly na mocny trend powstawania niewielkich przestrzeni spotkań. Kompaktowa obudowa all-in-one powoduje, że mogą być użyte nawet w najmniejszym huddle roomie, a bogate możliwości – w tym proste udostępnianie treści oraz tablica interaktywna – sprawiają, że scenariuszy użycia tych urządzeń jest nieskończenie wiele.
– Szczególnie interesujące jest w nich wykorzystanie natywnych aplikacji dla popularnych platform UC, takich jak Microsoft Teams czy Zoom. W połączeniu z atrakcyjną ceną tych urządzeń, mieszczącą się w przedziale 2–3 tys. dol., otrzymujemy murowanych kandydatów do sukcesu rynkowego – zapewnia Bartłomiej Biernat, Product Team Leader Poly w Veracompie.
Kompleksowe rozwiązanie do huddle roomów
Poly Studio X30 stworzono z myślą o najmniejszych biurach i salach konferencyjnych, gdzie w spotkaniu może uczestniczyć do sześciu osób. Rozwiązanie obsługuje wideo w rozdzielczości 4K UHD i umożliwia bezprzewodowe udostępnianie treści. Dzięki zastosowaniu Poly Meeting AI zapewnia najwyższy standard komunikacji, znany z profesjonalnych sal konferencyjnych. Produkt gwarantuje znakomitą jakość dźwięku – zarówno dzięki głośnikom, jak i mikrofonom, odpowiedzialnym za słyszalność dla strony zdalnej.
Intuicyjna praca w salach średniej wielkości
Poly Studio X50 – większy z modeli – zapewnia jeszcze wyższy standard przechwytywania głosu oraz wysokiej jakości głośniki stereo dostosowane do potrzeb sal konferencyjnych średniej wielkości (do 10 osób). Żeby umożliwić jeszcze lepszą ich efektywność, X50 współpracuje z dwoma ekranami, które znacznie rozszerzają jego możliwości. Urządzenie obsługuje wideo w rozdzielczości 4K UHD, ma pięciokrotny zoom cyfrowy oraz bezprzewodowe udostępnianie treści.
Wygodna instalacja bez dodatkowych kabli
Najnowsze rozwiązania Poly są proste w instalacji. Można je postawić na blacie lub zamontować na ekranie (Studio X30) lub ścianie (Studio X50). Dzięki tym różnym sposobom montażu, łatwości obsługi i rozmaitym funkcjom nowe Studio może stać się multimedialnym centrum wideokonferencyjnym, które sprawdzi się nawet wśród najbardziej wymagających użytkowników.
Pełne wsparcie od Veracompu
Rozwiązania Poly są dostępne w ofercie dystrybutora od 2003 r. Veracomp ma międzynarodowe doświadczenie i dostarcza produkty tej marki w Polsce, Bułgarii oraz w krajach bałtyckich i basenie Morza Adriatyckiego. Partnerom biznesowym zapewnia dostęp do zespołu inżynierów i doświadczonych product managerów.
Dodatkowe informacje:
Bartłomiej Biernat, Product Team Leader, Veracomp, bartłomiej.biernat@veracomp.pl, tel. 691 472 932
Podobne artykuły
Wideokonferencje: czas na indywidualne rozwiązania
Powszechna praca zdalna i hybrydowa „rozpędziła” rynek rozwiązań do wideokonferencji. Nieuchronne wzrosty sprzedaży może hamować brak standaryzacji i interoperacyjności między poszczególnymi platformami.
Francuski łącznik: Kraków – Paryż – świat
Na początku lutego, a więc nieco rok po fuzji z Exclusive Networks, polski oddział zmienił nazwę na Exclusive Networks Poland (dotychczas Veracomp – Exclusive Networks). W ten sposób kończy się pierwszy, udany etap na drodze do globalnego rozwoju największego na polskim rynku IT dystrybutora VAD.
Puls branży IT
Istotne trendy rynkowe – produktowe, technologiczne, biznesowe – w oparciu o dane pochodzące z renomowanych agencji analitycznych, organizacji branżowych i globalnych mediów, dotyczące przede wszystkim Europy i Polski.