Printé: nowa jakość w nowej cenie
Należąca do firmy Black Point marka Printé od stycznia 2014 r. jest oferowana na zupełnie nowych warunkach.
Produkty
Printé są przeznaczone dla konsumentów, którzy za główne kryterium wyboru
uznają cenę. Zanim przeszły pod skrzydła Grupy Black Point, były wytwarzane
z chińskich materiałów.
– W momencie
przejęcia Printé od firmy Scot współczynniki niezawodności tych produktów oscylowały
wokół 85 proc., ponieważ Printé, jak większość taniej alternatywy,
bazowało w 80 proc. na chińskich dostawcach. Obecnie współczynniki
udało się podnieść do 97 proc. Wszystko dzięki przesunięciu tej
części wyrobów na nasze linie produkcyjne i użyciu doskonałych
jakościowo europejskich surowców – mówi Piotr Drzewiecki, menedżer oferty w Black Point. – To alternatywa dla sprzedawców i użytkowników zmęczonych
problemami z jakością zamienników.
Dzięki inwestycji w markę Printé i jej odświeżeniu
sprzedawcy materiałów eksploatacyjnych mogą wybierać z kompleksowej oferty
Black Point, w której znajdują się produkty Black Point adresowane do
użytkowników oczekujących najwyższej jakości oraz Printé polecane klientom
liczącym się z ceną.
– Jako jedyni
w Polsce stwarzamy możliwość zakupu profesjonalnych produktów w dwóch
liniach – alternatywnych zarówno wobec drogich towarów OEM, jak
i taniej alternatywy – od polskiego producenta, a nie
dystrybutora sprowadzanych z Chin zamienników – podkreśla Piotr
Drzewiecki.
Istniejąca na rynku 25 lat marka Black Point,
z zaawansowanymi technologicznie liniami produkcyjnymi i działem
badawczo-rozwojowym, jest najlepszą europejską alternatywą dla materiałów HP,
Samsunga czy Lexmarka. Z towarami sygnowanymi logo wrocławskiej firmy
– oprócz gwarancji europejskiego producenta – związane są
potwierdzone badaniami najwyższe parametry jakościowe, wydajność
i opłacalność, które zapewnia dopracowywana od początku istnienia
firmy autorska technologia wytwarzania.
– Najwyższa jakość i wydajność wyrobów Black
Point decyduje o tym, że konsumenci, zamiast oryginalnych, wybierają nasze
produkty – mówi Piotr Drzewiecki. – Natomiast uporządkowany model
biznesowy pozwala sprzedawcom zarabiać na nich więcej niż na materiałach OEM
czy wyrobach konkurencji.
Black Point zapewnia profesjonalny serwis obejmujący m.in.
dożywotnią gwarancję, serwis door-to-door, zastępczą drukarkę na czas
naprawy. Przede wszystkim jednak gwarantuje bezpieczeństwo patentowe
produktów.
Dystrybutorzy marki mogą liczyć na najsilniejsze
w branży wsparcie sprzedaży i pomocy technicznej. Do ich dyspozycji
pozostaje kompetentny zespół doradców, udzielający wsparcia w zakresie
oferty i doradztwa technicznego. Specjaliści pomagają także sprzedawcom
dotrzeć do nowych klientów, a przez szkolenia sprzedażowe i warsztaty
serwisowe podnoszą ich kompetencje.
Trzy pytania do…
Piotra Drzewieckiego, menedżera
oferty w Black Point
CRN Jakie działania są w tej chwili
najważniejsze dla firmy Black Point?
Piotr Drzewiecki W najbliższych miesiącach
skupimy się na wyeksponowaniu marki Printé i na komunikacji
z użytkownikiem końcowym. Wkrótce zaprezentujemy nową odsłonę naszej
witryny internetowej.
CRN Rynek jest zapełniony zamiennikami
oferowanymi przez różne firmy. A wciąż promują się kolejne. Gdzie jest
miejsce dla Printé?
Piotr Drzewiecki Nasza firma dysponuje
kompleksową ofertą, dającą wielotorowy wybór. W przypadku filaru firmy
– produktów Black Point – decyzja dotyczy wyboru między oryginałami
(czyli wysokimi cenami) a produktami Black Point, zapewniającymi wysoką jakość
przy co najmniej 50-proc. oszczędnościach. W przypadku Printé natomiast to
wybór między chińską, niską jakościowo alternatywą, a produktami Printé,
czyli polskim wyrobem i gwarancją polskiego producenta.
CRN Czy wytwórcy „alternatywy” mogą czuć się
zagrożeni z tytułu aktywności producentów drukarek chroniących swoje
patenty?
Piotr Drzewiecki Produkty tzw. 100-proc. new
w zdecydowanej większości naruszają patenty. Przeprowadzona niedawno akcja
HP skutkowała wycofaniem atramentowych kaset chińskich 100 proc. new
z ofert marek największych dystrybutorów: ActiveJet, Accura, Expression,
Modecom, TB Print. Obecnie m.in. Canon, HP, Lexmark i Samsung podejmują
działania mające na celu wycofanie z rynku kaset laserowych naruszających
patenty, a dotyczy to sporej części tonerów atramentowych. Dystrybutorzy tych
produktów są zagrożeni. Zachęcamy ich do wyboru produktów Black Point, które
wprowadzamy na rynek z poszanowaniem praw patentowych.
Podobne artykuły
Black Point MPS: jeszcze nie jest za późno
Bierne oczekiwanie na ruch ze strony klienta dotyczący usług w modelu MPS to błąd. Do tego czasu na rynku może już funkcjonować wiele podpisanych umów i ten obszar będzie zagospodarowany.
Zamienniki: kierunek biznes
Resellerzy oferujący zamienne materiały eksploatacyjne powinni skupić się na obsłudze przedsiębiorstw.
Black Point: MPS w pudełku
Polski producent materiałów eksploatacyjnych rozwija ofertę MPS, która ma umożliwić resellerom łatwą zmianę formy współpracy z klientami biznesowymi.