Program PartnerConnect istnieje w Polsce od 2016 r. Został wprowadzony w następstwie przejęcia działu rozwiązań Enterprises firmy Motorola Solutions, w wyniku którego Zebra Technologies, skupiająca się dotychczas na druku specjalistycznym, technologii RFID oraz systemach lokalizacji i śledzenia ruchu, poszerzyła swoją ofertę o komputery mobilne, a także rozwiązania umożliwiające rejestrację danych.

Twórcy PartnerConnect wyszli z założenia, że powinien on charakteryzować się transparentnością zasad, zarówno dla resellerów, jak i klientów końcowych. Partnerzy mogą przy tym liczyć na pomoc specjalnego zespołu handlowego oraz krajowych inżynierów wsparcia sprzedaży.

Zebra oferuje im też dostęp do szkoleń oraz kompleksowe wsparcie serwisowe i posprzedażne z wykorzystaniem swojego centrum serwisowego umiejscowionego w Brnie (Czechy).

 

Cztery poziomy partnerstwa

Partnerzy objęci programem są podzieleni na cztery grupy: Business Partner, Solution Partner, Registered Reseller oraz Independent Software Vendor. Dla resellerów generujących najwyższe obroty producent stworzył dodatkowo dwa specjalne statusy: Premier Business Partner i Premier Solution Partner. Takim firmom IT oferowany jest program bonusowy, w ramach którego za określony wzrost w danym roku otrzymują premię finansową.

Rafał Leszczyński

Channel Sales Manager, Zebra Technologies

Nasz program partnerski PartnerConnect uwzględnia obecną sytuację, trendy i zmiany na rynku, w tym zjawisko rosnącej sprzedaży produktów B2B w Internecie. Chcemy, aby klienci końcowi kupowali nasze rozwiązania od partnerów, ponieważ tylko oni są w stanie zapewnić im optymalną wartość dodaną, integrację rozwiązań, a także odpowiedni serwis urządzeń. Ubezpieczamy marżę naszych partnerów, zapewniając im indywidualne podejście i wsparcie w procesach sprzedaży inteligentnych rozwiązań. To dla nich szansa na rozwój i generowanie nowych źródeł przychodów.