Oferowane na rynku rozwiązania do zarządzania infrastrukturą IT są często wszechstronne, jednak pozostają przy tym niepodatne na dynamiczne zmiany, jakich wymagają klienci biznesowi. Jednocześnie koszty ich utrzymania są nieadekwatne do możliwości. Niezwykle istotne staje się więc właściwe rozpoznanie i zdefiniowanie indywidualnych potrzeb. Dlatego celem programu ManageEngine jest rozwój ekosystemu, w ramach którego resellerzy, integratorzy i doradcy biznesowi wspierani przez MWT Solutions mogą dostarczać rozwiązania najlepiej dostosowane do potrzeb rynku. Dystrybutor wspomaga partnerów w projektowaniu rozwiązań, w których wykorzystują oferowane przez niego produkty. Świadczy usługi szkoleniowe i consultingowe, pomaga także we wdrożeniach. Poza tym zajmuje się doradztwem biznesowym, procesowym i technologicznym.


Zdobywanie kompetencji

Wszyscy partnerzy biorący udział w programie ManageEngine mogą korzystać ze szkoleń organizowanych przez
MWT Solutions. Są one prowadzone przez doświadczonych handlowców, inżynierów oraz konsultantów posiadających najwyższe kompetencje w zakresie rozwiązań ManageEngine. Szkoląc się, partnerzy pozyskują unikalną wiedzę o produktach w zakresie techniczno-wdrożeniowym i sprzedażowym. Udział w szkoleniach umożliwia zdobywanie certyfikatów potwierdzających kompetencje dotyczące określonych produktów. Dodatkowo certyfikaty mogą decydować o osiągnięciu kolejnego poziomu partnerstwa zgodnie z Tabelą Wymagań. Program szkoleń ustala jasną ścieżkę zdobywania wiedzy poprzez szkolenia i warsztaty grupowe oraz dzielenie się nią podczas współprowadzenia projektów wdrożeniowych.

 


 

O marce ManageEngine

ManageEngine to linia produktów należąca do Zoho Corporation, jednego z największych deweloperów oprogramowania na świecie. Firma została założona w 1996 r. przez Sridhara Vembu i początkowo opracowała framework do oprogramowania do zarządzania siecią. Od 2003 r. producent wykorzystuje te ramy jako podstawę dla produktów ManageEngine. Ponadto od 2005 r. Zoho Office Suite stanowi alternatywę dla oprogramowania do popularnych aplikacji biurowych oferowaną jako usługa (SaaS).

Linia ManageEngine zawiera autorskie rozwiązania do zarządzania infrastrukturą IT w dużych i średnich przedsiębiorstwach. Portfolio obejmuje cztery segmenty produktów:
ITSM & Workspace zawierający narzędzia klasy ITSM, narzędzia do Asset Managementu oraz zarządzania flotą desktopów i urządzeń mobilnych;
IT Monitoring, czyli narzędzia monitorujące infrastrukturę IT pod kątem wydajności i poprawności działania sprzętu oraz aplikacji;
IT Security zawierający rozwiązania klasy SIEM oraz PAM;
AD Management – narzędzia do kompleksowego zarządzania, raportowania i audytowania produktów Microsoft, w tym obsługi MS Active Directory, Exchange, SharePoint, Office 365 i wielu innych.

Celem producenta jest dostarczenie gotowego oprogramowania, które można łatwo zainstalować w popularnych systemach operacyjnych. Specjaliści Zoho przywiązują przy tym wagę do prostego działania i oczywistych wskazówek dla użytkownika programu.

 

Korzyści dla partnerów…

…sprzedażowe i marketingowe

• opiekun handlowy przypisany do firmy
• wysokie marże (uzależnione od statusu partnerskiego)
• dostęp do bazy wiedzy, materiałów marketingowych i opieki marketingowej
• współfinansowanie eventów
• wsparcie telemarketingowe
• przekazywanie leadów
• promocja na stronie dystrybutora
• rejestracja projektów


…techniczne i kompetencyjne

• ścieżka bezpłatnych szkoleń (onsite, webinaria)
• program certyfikacji
• dostęp do materiałów szkoleniowych
• opieka przedsprzedażowa
• dostęp do niepublicznych informacji o planowanych zmianach w produktach
• licencje NFR
• program rabatów na licencje do użytku wewnętrznego

 

 

Więcej informacji: Oktawiusz Środa, Head of Channel Department,

tel. 517 728 529, OKTAWIUSZ.SRODA@MANAGEENGINE.PL