Program partnerski Seagate dwie marki, cztery poziomy
Seagate zaprasza resellerów do udziału w programie partnerskim Insider, który obejmuje swoim zakresem urządzenia dwóch marek: Seagate i LaCie.
Partnerom, którzy kupują produkty Seagate’a, członkostwo w programie umożliwia dostęp do najnowszych wiadomości, materiałów marketingowych, wiedzy eksperckiej oraz promocji organizowanych przez producenta. Są one zagregowane w portalu insider.seagate.com.
W ramach Seagate Insider funkcjonują cztery poziomy partnerskie: brązowy, srebrny, złoty oraz platynowy. Przypisanie firmy do określonego poziomu członkostwa zależy od wielkości dokonanych zakupów i zebranych dzięki temu punktów. Przy czym kwalifikacja odbywa się na podstawie danych o transakcjach dostarczanych producentowi przez autoryzowanych dystrybutorów i wybranych subdystrybutorów.
Punkty są przyznawane za zakupy wybranych urządzeń Seagate, a ich liczba zależy od modelu produktu i jego pojemności. Partnerzy o statusie platynowym nie mogą zbierać punktów za zakupy u subdystrybutorów. Punkty mogą być wymieniane na nagrody, ale dwa razy w roku (w czerwcu i grudniu) tracą swoją ważność. Co istotne, dotyczy to każdego poziomu członkostwa. Szczegóły znajdują się w aktualizowanym na bieżąco katalogu, udostępnianym wszystkim partnerom w przeznaczonym dla nich portalu.
Status poziomu partnerskiego jest nieustannie kontrolowany: raz dziennie z myślą o jego potencjalnym podwyższeniu oraz na koniec każdego okresu rozliczeniowego pod kątem jego ewentualnego obniżenia. Przez pierwszych 14 dni nowego kwartału partner pozostaje na poziomie uzyskanym w poprzednim kwartale. Piętnastego dnia finalizowane są obliczenia z poprzedniego kwartału w celu ustalenia, czy partner otrzymał wystarczającą liczbę punktów, aby jego poziom został podwyższony. Może się oczywiście zdarzyć, że okaże się ona niewystarczająca i status powinien zostać obniżony. Dlatego punkty uzyskane w pierwszych 14 dniach nowego kwartału są gromadzone według wskaźnika poziomu z poprzedniego kwartału.
W lutym br. producent udostępnił także program edukacyjny Seagate Champions stworzony dla resellerów. Jest to interaktywna platforma, na której każdy sprzedawca może założyć indywidualne konto (liczba kont dla danej firmy jest nieograniczona) i zbierać punkty (bajty i XP) w zamian za uczestnictwo w udostępnianych szkoleniach oraz inne rodzaje aktywności, jak wypełnianie ankiet, polecanie serwisu innym lub regularne jego odwiedzanie. Obecnie oferowane są 32 szkolenia zwykłe i 3 mistrzowskie. Zebrane punkty wkrótce będzie można wymieniać na nagrody w specjalnym sklepie. Platforma Seagate Champions dostępna jest na stronie champions.seagate.com, a także za pośrednictwem aplikacji mobilnej działającej w systemach iOS i Android.
Podobne artykuły
Ochrona na szóstkę z ESET PROTECT Elite
Dla dużej firmy dysponującej ogromną ilością wrażliwych danych, zmiana systemu chroniącego przed cyberzagrożeniami to poważne wyzwanie.
Vertiv Liebert GXT5: liczy się TCO
Nowa konstrukcja autorstwa specjalistów Vertiv to wydajny i wyposażony w inteligentne funkcje UPS do ochrony krytycznych aplikacji.
Co i dla kogo zmienia akt o usługach cyfrowych?
AUC dotyka praktycznie każdej osoby czy podmiotu, które są aktywne w internecie. Z tym, że nie każdego w taki sam sposób.