Produkty Snow Software, takie jak moduł do zarządzania i optymalizacji środowiska SAP czy Snow Device Manager przewidziany do urządzeń mobilnych, spotykają się z dużym zainteresowaniem przedsiębiorstw. Są one doceniane przede wszystkim ze względu na prostotę, jaką oferują, oraz optymalizację ponoszonych kosztów. Pierwszy z nich, Snow Optimizer for SAP Software, umożliwia zarządzanie licencjami SAP za pomocą jednej zintegrowanej konsoli. Drugi natomiast oferuje kompleksowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi przedsiębiorstwa.

Producent nieustannie udoskonala swoją ofertę. Wynikiem tych starań jest premiera Snow for Office 365, która miała miejsce w maju br. Nowy produkt rozszerza możliwości zarządzania licencjami i dostępnością oprogramowania dla użytkowników pakietu Microsoft Office na wszystkich platformach – stacjonarnej, chmurowej i mobilnej. Wdrożenie programu niesie ze sobą wiele korzyści, gdyż zapewnia on wyeliminowanie nadmiernych wydatków oraz gwarantuje użytkownikom optymalny plan subskrypcji. To przekłada się na oszczędność do 27 dol. miesięcznie w przeliczeniu na jednego użytkownika.

W celu ułatwienia współpracy Snow Software wprowadził nowy model sprzedaży, w ramach którego wszystkie rozwiązania będą sprzedawane oraz dostarczane za pośrednictwem partnerów. Firma będzie z nimi ściśle współpracować na wszystkich etapach – od pozyskiwania danych potencjalnych klientów przez podpisywanie umów aż po dostarczanie i wdrażanie rozwiązań. Uruchomiono także portal partnerski, który umożliwia firmom IT łatwy dostęp do informacji oraz wsparcia technicznego Snow Software. Szwedzki producent dokonał również aktualizacji programu partnerskiego, która daje możliwość wspólnych działań marketingowych.

Snow Software chce intensywniej współpracować z partnerami, którzy inwestują w szkolenia, co przekłada się na dodatkową wartość oferowaną klientom. Aktualnie resellerzy i integratorzy kooperujący z producentem mogą korzystać z kursów za pośrednictwem Snow Academy – internetowego systemu zarządzania szkoleniami. W jego ramach zapewniany jest dostęp do eksperckich materiałów, zajęć wirtualnych i kursów prowadzonych przez instruktora.

 

Skuteczne wdrożenie w AmRest

Snow Software z sukcesem wdrożyło już swoje rozwiązania dla kilku klientów w Polsce. Jednym z nich jest AmRest, operator restauracji takich jak: Burger King, Pizza Hut i Starbucks w Europie Środkowo-Wschodniej oraz w bardziej odległych lokalizacjach (np. Chiny). Wdrożenia dotyczą obsługi licznych aplikacji – od oprogramowania biznesowego po rozwiązania inżynierskie wspierające 25 tys. pracowników.

Platforma Snow, na którą składają się Snow License Manager, Snow Inventory i Software Recognition Service, ma pomóc AmRest w zarządzaniu oprogramowaniem instalowanym we wszystkich restauracjach. Centrum danych firmy posiada 300 serwerów odpowiedzialnych za infrastrukturę IT. Biorąc pod uwagę tak dużą ilość danych oraz to, że systematycznie otwierane są nowe restauracje, odpowiednie zarządzanie licencjami było dużym wyzwaniem, któremu mógł sprostać tylko zaawansowany, profesjonalny system SAM.

Snow Software udało się zapewnić specjalistom AmRest dokładny wgląd w repozytorium oprogramowania i możliwość wyszukiwania w jego obrębie oraz pełną widoczność faktycznego wykorzystania licencji. Oprogramowanie Snow zidentyfikowało nielicencjonowane i nieautoryzowane oprogramowanie o wartości 150 tys. euro oraz znacznie obniżyło koszty licencji. Dzięki niemu AmRest efektywnie monitoruje software i zarządza nim w setkach punktów sprzedaży. Może też skutecznie planować i optymalizować zakup licencji i aplikacji niezbędnych podczas otwierania kolejnych restauracji oraz do międzynarodowej ekspansji biznesu.

Więcej informacji na stronie: www.snowsoftware.com/int