Biura, sklepy, hotele,
restauracje, lotniska, dworce, instytucje publiczne, szkoły, uniwersytety,
fabryki – to tylko niektóre miejsca, w których rozwiązania Samsunga znajdą
szerokie zastosowanie. Producent oferuje pełne rozwiązania: zestaw praktycznych
narzędzi, możliwość łatwej instalacji oraz dostęp do oprogramowania. W myśl
zasady, że rozwiązania DS mają być smart, montaż, zarządzanie wyświetlanymi
treściami, kalibracja ekranów i tworzenie z nich złożonych ścian wideo są
bardzo proste.

Przykładem filozofii
Samsunga jest MagicInfo, a więc system, który zapewnia zdalne sterowanie
rozproszoną siecią paneli i treścią wyświetlaną na wszystkich ekranach.
W ten sposób z jednego miejsca można pokazywać i modyfikować
treści na monitorach znajdujących się w wielu różnych lokalizacjach.
Docenią to właściciele sieci firm odzieżowych, restauracji, fast foodów, stacji
benzynowych oraz dyskontów. Przy tego rodzaju instalacjach sprawdzą się ekrany
LFD, które charakteryzuje wysoka jakość obrazu. Jeśli będą umieszczone w mniej
sprzyjających warunkach, przyda się ich duża odporność na niskie i wysokie
temperatury, wodę, pył, a także na uszkodzenia fizyczne. Profesjonalne,
wielkoformatowe monitory LFD o rozmiarach od 32 do aż 110 cali znajdą
zastosowanie w przestrzeniach handlowych i salach konferencyjnych.

 

Ekrany dla MSP

Oferta Digital Signage
to nie tylko rozwiązania dla dużych sieci handlowych i usługowych.
Z powodzeniem mogą korzystać z nich małe i średnie firmy. Mając
to na uwadze, Samsung oferuje im Smart Business TV. Jest to hybryda
profesjonalnego ekranu z telewizorem konsumenckim. Umożliwia klientowi
prezentację oferty, ale także – w razie potrzeby – jednoczesny
przekaz telewizyjny. Przykładowo na monitorze emitowany jest obraz
z dowolnej stacji telewizyjnej, a obok niego prezentowane są reklamy,
promocje etc. Specjalne oprogramowanie ułatwia przygotowanie wyświetlanego
obrazu dzięki szablonom oraz intuicyjnemu interfejsowi.

 

Zestaw Smart Business TV
umożliwia znaczne wydłużanie czasu kontaktu klienta z określoną ofertą.
Obraz telewizyjny stanowi w tym przypadku znakomity pretekst do
reklamowania własnych usług. Rozwiązanie sprawdzi się m.in. w barze,
u fryzjera, w sklepie, aptece lub przychodni lekarskiej. Instalacja
i obsługa urządzenia są bardzo proste i intuicyjne, a treści
do wyświetlenia można przygotować samodzielnie dzięki aplikacji MagicInfo
Express, dostępnej na komputery PC, jak też w wersji mobilnej.

 

Programy partnerskie

Z badań fokusowych CRN
Polska wynika, że resellerzy oraz integratorzy są zainteresowani rynkiem
Digital Signage, ale nie wszyscy rozumieją związany z tym model biznesowy.
Zastanawiają się, czy w tym segmencie zarabia się głównie na sprzęcie
i oprogramowaniu, czy może bardziej na usłudze wdrożenia lub
zarządzaniu treściami reklamowymi. Możliwości jest dużo także z punktu
widzenia samych użytkowników. Coraz częściej właściciele elektronicznych
plakatów oferują je jako powierzchnię reklamową swoim partnerom biznesowym (np.
właściciel sklepu sprzedaje „czas antenowy” producentowi soków), tworząc tym
samym dodatkowe źródło dochodu.

O modelu biznesowym, który
stoi za wdrożeniami DS, będzie się dużo mówiło podczas szkoleń organizowanych
przez Action. Dystrybutor podpisał niedawno umowę z Samsungiem, na mocy
której obie firmy podjęły strategiczną współpracę w segmencie Smart
Signage i Commercial TV. Dzięki temu partnerzy Action mogą wziąć udział
w dedykowanym programie szkoleń i rekrutacji. Dystrybutor dysponuje
Centrum Edukacyjnym, które szkoli resellerów z wiedzy produktowej oraz
świadczenia usług. Konsolidacja działań obu firm pomoże m.in. ulepszyć
komunikację oraz poszerzyć świadomość produktową wśród resellerów, a także
szybko i w pełni odpowiadać na zapotrzebowanie zarówno partnerów, jak
i klientów indywidualnych.