Synology należy do pierwszoplanowych graczy w segmencie rozwiązań do przechowywania i zarządzania danymi dla małych i średnich przedsiębiorstw. Tajwański producent swoją silną pozycję na rynku serwerów NAS zawdzięcza solidnym i nowoczesnym rozwiązaniom, a także rozbudowanej sieci partnerów.

– Współpracujący z nami resellerzy oraz integratorzy stanowią jeden z filarów Synology. Nie ukrywam, że wiążemy z nimi naszą przyszłość. Niemniej dostrzegamy zmiany zachodzące w segmencie pamięci masowych oraz ich wpływ na kanał sprzedaży. Dlatego szybko reagujemy na rozwój wydarzeń, oferując innowacyjne produkty oraz korzystne warunki współpracy, uwzględniające aktualną sytuację na rynku – mówi Magdalena O’Dwyer, Product Manager.

Nowy program SI/VAR Partner to propozycja dla resellerów oraz integratorów, których aspiracje są nieco większe aniżeli prosta odsprzedaż produktów. Wszystko wskazuje na to, że w nieodległej przyszłości właśnie tego typu sprzedawcy będą największymi beneficjentami zmian na rynku storage. Tym bardziej że NAS przestał być wyłącznie urządzeniem służącym do backupu danych. Sprzęt oraz oprogramowanie Synology dają duże pole do popisu projektantom systemów, umożliwiając tworzenie centrów multimedialnych i rozwiązań do zaawansowanego monitoringu. Nie można zapominać, że istnieje cała grupa aplikacji ułatwiających współpracę serwerów Synology ze smartfonami oraz tabletami.

– Chcemy, aby partnerzy mogli oferować produkty z wartością dodaną i czerpać z tego tytułu duże profity. Mamy nadzieję, że nowy program pomoże im też w budowaniu marki i przyczyni się do ich sukcesu na lokalnych rynkach – dodaje Magdalena O’Dwyer.

Synology poprzez wartość dodaną rozumie podejście zorientowane na klienta, poparte kompetencjami technicznymi oraz pomoc we wdrożeniach rozwiązań informatycznych, systemów monitoringu wizyjnego czy usług IT.

 

Wsparcie dla partnera

Integratorzy, zwłaszcza ci realizujący zaawansowane projekty, często potrzebują profesjonalnego doradztwa, w tym technicznego. Najczęściej szukają go u producenta. W nowej wersji programu partnerskiego Synology pojawia się kilka zapisów, które spełniają te oczekiwania. Resellerzy rejestrujący projekty mogą liczyć nie tylko na specjalne ceny, ale również doradztwo w zakresie doboru najbardziej odpowiedniego rozwiązania. Z kolei priorytetowe wsparcie techniczne, udzielane w języku polskim, umożliwia szybkie rozwiązywanie bieżących problemów. Czas oczekiwania na reakcję w przypadku tego wariantu wynosi maksymalnie pięć godzin.
 
Resellerzy najchętniej sprzedają sprzęt, który nie ma przed nimi żadnych tajemnic. Specjaliści Synology doskonale zdają sobie z tego sprawę. Producent zapewnia sprzęt do testów w dwojaki sposób: oferując zakup produktów NFR (not for resale) z 20-proc. upustem oraz bezpłatne wypożyczenie urządzeń na czas nieokreślony.

W ramach programu partnerskiego zapewniono też darmową usługę Synology Replacement Services, która umożliwia szybką wymianę sprzętu, a tym samym minimalizację przestojów. Synology wysyła nowe produkty, zanim nastąpi zwrot uszkodzonych urządzeń. Usługa obejmuje wszystkie modele serwerów tej marki przeznaczonych do montaz˙u w szafie rack 2U/3U z serii 16 lub nowszej, w tym modele z serii FS/XS/XS+/ Plus.

Wprowadzeniu nowej odsłonie programu towarzyszy promocja FS3017 – systemu all-flash przeznaczonego dla najbardziej wymagających klientów biznesowych. Producent udziela 20-proc. rabatu na wymieniony serwer we wdrożeniach projektowych.

Synology dzieli partnerów na trzy grupy: Gold, Silver oraz Bronze. O zakwalifikowaniu do odpowiedniej kategorii decyduje obrót kwartalny.

 

Kontakt dla firm zainteresowanych przystąpieniem do programu partnerskiego Synology (obsługa w języku polskim):
Magdalena O’Dwyer, tel. +49 211 9666 9634, magdalenad@synology.com,
Aneta Belasky, tel. +49 211 9666 9622, anetabelasky@synology.com.