W przyszłym roku chcemy być w pierwszej trójce producentów notebooków biznesowych w Polsce – deklaruje Andrzej Pyka, Sales Manager B2B, Government & Telecom Operators w Toshibie. – Obecnie jednak naszym priorytetem jest współpraca z Microsoftem i wsparcie dla wszystkich urządzeń biznesowych Toshiby z systemami Windows 7 Pro i Windows 8.1 Pro.

 

Razem z partnerami

Toshiba zamierza powalczyć o większy udział w rynku razem z resellerami i integratorami. W ciągu kwartału firma w zakresie sprzedaży laptopów biznesowych współpracuje z około 600 partnerami. Producent zamierza zwiększyć ich liczbę.

– Rozważamy wprowadzenie laptopów biznesowych do oferty kolejnego dystrybutora, który dołączy do ABC Daty oraz Actionu – informuje Andrzej Pyka.

Toshiba zamierza zmotywować partnerów do większej sprzedaży laptopów biznesowych, wprowadzając nowy program partnerski, który wejdzie w życie pod koniec III kwartału br. Na razie producent nie podaje związanych z nim szczegółów. Jednakże już teraz, jak zaznacza Andrzej Pyka, resellerzy oferujący modele biznesowe mogą korzystać z benefitów, takich jak bonusy, szkolenia i rabaty. Przedstawiciel firmy podkreśla także, że Toshiba w 100 procentach sprzedaje takie właśnie laptopy w kanale dystrybucyjnym, gdzie zakupu dokonuje prawie 1000 resellerów. Firma nie konkuruje na rynku z własnymi partnerami.

Andrzej Pyka

Sales Manager B2B, Government & Telecom Operators w Toshibie

Z naszych obserwacji wynika, że nowe laptopy z serii Z50 i Z30 interesują przede wszystkim klientów w średnich firmach, liczących do 100 stanowisk. Dla partnerów ważne jest to, że zamierzamy zwiększać sprzedaż modeli B2B, więc resellerzy mają szansę rosnąć razem z nami, i to w sytuacji, gdy na całym rynku komputerowym panuje stagnacja.