Samsung zaprasza do współpracy wszystkie firmy IT, które mają w swoim portfolio urządzenia mobilne, systemy Digital Signage, monitory dla profesjonalistów, dyski SSD oraz rozwiązania z zakresu druku.

Rozwijamy innowacyjne produkty oraz rozwiązania, jednocześnie dążąc do optymalizacji naszego modelu dystrybucji, aby jeszcze skuteczniej reagować na potrzeby klientów – mówi Wojciech Zaskórski, dyrektor dywizji IT/B2B w polskim oddziale Samsung Electronics. – Program STEP został opracowany, aby zapewnić wsparcie naszej sieci dystrybucji oraz resellerom wdrażającym rozwiązania Samsung w środowisku biznesowym.

W programie producent oferuje partnerom zróżnicowane korzyści, dzięki którym będą mogli spełnić indywidualne wymagania klientów związane z wdrożeniem innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Integralną częścią programu jest przeprowadzanie wspólnych akcji marketingowych oraz działań logistycznych.

Korzyści z uczestnictwa w programie partnerskim Samsung STEP

– doradztwo i dostęp do specjalistycznej wiedzy technicznej ekspertów producenta,

– pomoc w rozwoju skutecznych modeli biznesowych,

– dostęp do specjalistycznych szkoleń rozwijających kompetencje sprzedażowe i techniczne,

– lepsza obsługa serwisowa klientów końcowych,

– pomoc we wdrażaniu sprawdzonych strategii marketingowych,

– dostęp do programu backbonusowego i benefitowego,

– dostęp do leadów sprzedażowych firmy Samsung (dla partnerów Gold i Platinum),

– bezpośrednie wsparcie z Budżetu Marketingowego Partnerów.

 

STEP – platforma dla partnerów biznesowych

Program obejmuje trzy poziomy partnerstwa (Silver, Gold i Platinum) dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych partnera. To system zarządzania relacjami biznesowymi, opracowany z myślą o stworzeniu wspólnych strategii działań rynkowych, zapewnieniu dostępu do najbardziej aktualnych materiałów sprzedażowych i marketingowych oraz wykorzystywaniu szans biznesowych na rynku B2B. Udział w programie umożliwia zdobycie benefitów uzależnionych od wysokości osiągniętego przychodu.

Status zarejestrowanego partnera Samsung może mieć każdy reseller, który zajmuje się sprzedażą smartfonów, tabletów, profesjonalnych wyświetlaczy, oprogramowania Digital Signage, monitorów B2B, a także zaawansowanych rozwiązań z zakresu druku oraz przechowywania danych. Natomiast, aby być certyfikowanym partnerem – Platinum, Gold lub Silver – należy spełnić wymagane kryteria dotyczące generowanego obrotu (różnią się one w zależności od rodzaju prowadzonej działalności – mobile, professional display, memory, print), zaliczonych szkoleń oraz rejestracji do usług biznesowych.

 

Korzyści dla partnerów

Jedną z dodatkowych usług oferowanych przez producenta partnerom biznesowym jest Samsung Business Sample Service. Wszyscy oficjalni partnerzy mogą wynajmować do testów sprzęt tej marki (głównie z kategorii professional display oraz print). Producent zapewnia im wsparcie techniczne, marketingowe oraz biznesowe na wszystkich etapach sprzedaży rozwiązań klientom końcowym – od działań przedsprzedażowych przez wdrożenie i finalizację transakcji po serwis eksploatacyjny.

Samsung udostępnia również partnerom biznesowym showroom w warszawskiej siedzibie firmy. Wraz z klientami końcowymi można tam testować planowane wdrożenia, organizować szkolenia produktowe oraz spotkania biznesowe z udziałem ekspertów.

W ramach programu STEP producent pomaga partnerom identyfikować potrzeby klientów końcowych, a jego specjaliści wspólnie z integratorami tworzą rozwiązania, które sprostają konkretnym wyzwaniom stojącym przed użytkownikami. W rezultacie firmy IT mogą rozwijać swoje biznesy dzięki oferowaniu kompleksowych systemów bazujących na innowacyjnym sprzęcie i oprogramowaniu.