Logitech od dawna znany jest na polskim rynku z wysokiej jakości konsumenckich akcesoriów komputerowych. Obecnie rozwija ofertę również dla odbiorców biznesowych. Według specjalistów firmy szybkie wzrosty sprzedaży uzyskano dzięki wprowadzeniu szerokiego wachlarza ciekawych rozwiązań i fachowych produktów bezprzewodowych – peryferiów komputerowych dla mobilnych pracowników, począwszy od myszy, klawiatur, zestawów słuchawkowych, a skończywszy na zaawansowanych technologicznie prezenterach.

Jednak kluczowe dla segmentu biznesowego są stosunkowo nowe na krajowym rynku rozwiązania do zdalnej współpracy i spotkań w trybie wideokonferencji. W skali globalnej Logitech stał się znaczącym graczem w tym segmencie. Jego produkty znalazły uznanie w firmach finansowych, ubezpieczeniowych oraz są wykorzystywane w placówkach medycznych i edukacyjnych. Przewiduje się wzrost sprzedaży systemów wideokonferencyjnych w Polsce, gdzie już teraz widoczna jest postępująca tendencja do przejmowania zachodnich wzorców.

Wprowadzenie rozwiązań Video Collaboration stanowi naturalną kontynuację rozwoju dotychczasowej oferty Logitecha, ze względu na wieloletnie doświadczenie producenta w segmencie kamer, słuchawek i głośników. Umożliwia mu wyjście poza rynek retailowy i zaangażowanie się we współpracę z integratorami IT. Producent zaprasza do niej zarówno integratorów funkcjonujących na rynku wideokonferencji, jak i tych, którzy dopiero niedawno dostrzegli jego potencjał i chcą na nim działać. Oferta Logitecha w tym zakresie zapewnia partnerowi producenta dostosowanie systemów do potrzeb i możliwości finansowych firm różnej wielkości – od startupów po duże przedsiębiorstwa.

Wybrane korzyści z uczestnictwa w programie

• pomoc w rozwoju projektów,

• dostęp do leadów sprzedażowych,

• dostęp do funduszy marketingowych,

• możliwość udziału w szkoleniach,

• dostęp do portalu LPE (Logitech Partner Exchange) z informacjami, narzędziami dla partnerów i zasobami marketingowymi,

• możliwość uzyskania rabatów (w zależności od osiągniętych poziomów sprzedaży),

• opieka przedsprzedażowa,

• pierwszeństwo w dostępie do nowych produktów Logitech (czasowa wyłączność), dostęp do roadmap produktowych.