Kołem zamachowym rynku wideokonferencji są biznesowe rozwiązania ze średniej półki. Ich szeroka oferta utrudnia jednak wybór klientom końcowym. Odbiorca łatwo może się rozczarować systemem, co prawda atrakcyjnym pod względem ceny, ale w praktyce niespełniającym założeń, które towarzyszą wdrożeniu komunikacji wideo w przedsiębiorstwie, a dotyczą efektywności bądź jakości obrazu i dźwięku. Dlatego, proponując klientowi system wideokonferencyjny, warto postawić na Logitecha, sprawdzoną szwajcarską markę, od lat znaną z produktów wysokiej jakości.

 

Doświadczenie robi swoje

Portfolio wideokonferencyjne Logitecha zapewnia dostosowanie rozwiązań do potrzeb i możliwości finansowych firm różnej wielkości – od startupów po duże przedsiębiorstwa. Doświadczenie producenta w tworzeniu kamer i rozwiązań audio – w postaci słuchawek, mikrofonów i głośników – gwarantuje wysoką jakość wykonania i działania całego systemu. Przy czym produkty z logo Logitech wypełniają lukę pomiędzy ofertą największych graczy, od lat działających na rynku wideokonferencji, a propozycjami licznych dalekowschodnich dostawców, którzy również próbują na nim swych sił.

Skupiając się na dostarczaniu jakościowego sprzętu, producent ściśle współpracuje z dostawcami platform usługowych do wideokomunikacji. Dlatego szwajcarskie produkty bezproblemowo współdziałają z aplikacjami takimi jak: Skype for Business, Lifesize, Vidyo i BlueJeans. To m.in. stopniowe upowszechnianie biznesowego Skype’a sprawia, że świadomość przydatności połączeń wideo w firmach z roku na rok rośnie. W przyszłości będzie to, zdaniem specjalistów Logitecha, podstawowy sposób kontaktowania się w przedsiębiorstwach.