Xerox: 5-letnia gwarancja na drukowanie
To jedyna taka oferta na rynku. Producent udziela przedłużonej gwarancji na wybrane modele Phaser, WorkCentre i VersaLink, których użytkownicy wyposażą sprzęt w oryginalne tonery. Promocja trwa do końca roku.
Pięcioletnia promocja gwarancyjna obejmuje 12 modeli Xerox: Phaser 3260, 3330, 6510, WorkCentre 3215, 3225, 3335, 3345, 6515, VersaLink B400/405 oraz C400/405. Mogą z niej skorzystać ci, którzy co 12 miesięcy od daty zakupu, przez cztery lata, będą wyposażać sprzęt w oryginalne materiały eksploatacyjne producenta. W przypadku urządzeń kolorowych będą to tonery CMYK. Czarny toner powinni kupić użytkownicy, którzy zdecydują się na urządzenie monochromatyczne.
Zakup zarówno urządzeń, jak i materiałów eksploatacyjnych powinien zostać udokumentowany skanem rachunku, który należy przesłać na adres 5lat@xerox.pl w ciągu 30 dni od daty zakupu. W przypadku urządzeń konieczna będzie także rejestracja na stronie internetowej promocji. To podstawowe warunki umożliwiające wzięcie udziału w akcji, która trwa do końca roku. Osoby, które postanowią do niej przystąpić 31 grudnia, mają czas na dosłanie odpowiednich skanów najpóźniej do 31 stycznia 2019 r.
Tańszy nie znaczy lepszy
Xerox chce w ten sposób zwrócić uwagę na ryzyko wiążące się z zakupem podrabianych tonerów. Popularność nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych wśród użytkowników i dostawców wynika nie tylko z chęci oszczędności, ale też z braku szerokiej wiedzy na temat wad takiego rozwiązania. Producent od wielu lat wskazuje na ryzyko, jakie niesie ze sobą korzystanie z tanich podróbek. Zdaniem specjalistów Xerox, ale też przedstawicieli szeroko rozumianej branży, tańsze zamienniki są z reguły mniej wydajne i nie zawsze gwarantują wysoką jakość wydruków. Mogą być nawet powodem poważnej awarii sprzętu. To oznacza, że oszczędność płynąca ze stosowania takich rozwiązań jest tylko pozorna.
– Korzystanie z oryginalnych materiałów eksploatacyjnych gwarantuje dłuższe życie urządzenia. Używając tonerów sprawdzonego producenta, klient może być pewny, że otrzymuje w pełni bezpieczny produkt. Choć cena markowych materiałów eksploatacyjnych jest wyższa niż tych nieoryginalnych, w dłuższej perspektywie ryzyko uszkodzenia sprzętu, utrata gwarancji i konieczność wymiany sprzętu przemawiają za oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi – mówi Edyta Ciszkiewicz, Sales & Marketing Channel Manager w polskim oddziale Xerox.
Dodaje, że tylko oryginalny produkt daje gwarancję jakości wydruków i zapewnia wsparcie techniczne ze strony producenta. Potwierdzają to raporty ośrodka Buyers Lab Institute, który przeprowadza badania jakościowe sprzętów drukujących. Zdaniem specjalistów tonery Xerox oferują znacznie lepszą jakość drukowanych obrazów niż zamienniki.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Xerox od lat angażuje się w działania zapobiegające popularyzacji nieoryginalnych zamienników materiałów eksploatacyjnych. Producent regularnie edukuje klientów w kwestii używania podrobionych tonerów. Firma uruchomiła także specjalny proces, dzięki któremu można zgłaszać przypadki fałszywych tonerów sprzedawanych pod marką Xerox. Z jednej strony podejmuje w ten sposób kroki mające na celu uchronienie klientów przed korzystaniem z materiałów niskiej jakości, a z drugiej reaguje na naruszenia integralności marki.
Więcej informacji na temat akcji promocyjnej Xerox znajduje się na stronie internetowej www.xerox.pl
w części: Nieprzerwane drukowanie z 5-letnią gwarancją Xerox.
Podobne artykuły
Jak wygląda przyszłość pracy?
Jak pokazują ostatnie globalne badania, przeprowadzone na zlecenie Xerox, około 82 proc. pracowników planuje powrót do biur w okresie od 12 – 18 miesięcy. Niemniej firmy już teraz inwestują w nowe zasoby, aby wesprzeć swoich pracowników po okresie lockdownu.
Druk w biurze wynalezionym na nowo
Skutkiem epidemii COVID-19 może być konieczność przeorganizowania biur u klientów korporacyjnych, między innymi ze względu na przewidywany wzrost zainteresowania cyfrowym modelem pracy. Takie podejście nie wyeliminuje zupełnie potrzeb związanych z drukiem, ale rozmowy integratorów z odbiorcami biznesowymi wzbogacą się o nowe wątki.
Xerox i HP: taniec gigantów
Skutek ewentualnego mariażu dwóch firm to wielka niewiadoma.