Założona w 1994 r. grupa Aruba, działająca w Polsce pod marką Aruba Cloud, specjalizuje się w hostingu usług chmurowych, serwerów, stron internetowych, w usługach pocztowych oraz rejestracji domen. Aruba posiada siedem centrów danych: w Czechach, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i trzy we Włoszech, a wkrótce w Polsce otworzy kolejny obiekt. Inżynierowie tego dostawcy zaprojektowali i uruchomili wiele usług chmurowych, z których mogą korzystać klienci nie tylko z tych krajów, ale z całego świata.

Firmy korzystające z usług Aruba Cloud mają dostęp do całodobowej pomocy technicznej – jej potrzebę zgłasza się telefonicznie lub za pomocą formularza internetowego. Mogą także zarządzać swoimi serwerami wirtualnymi przez prosty w użyciu, intuicyjny panel, który pozwala m.in. na kontrolowanie pracy serwera, aktualizację oprogramowania i archiwizację danych.


Serwery w chmurze

Wirtualne prywatne serwery Cloud VPS to jedna z najpopularniejszych usług świadczonych przez Aruba Cloud. Jest przeznaczona głównie dla małych przedsiębiorstw, programistów i wszystkich potrzebujących środowiska testowego dla swoich aplikacji i usług.

Usługę można łatwo i szybko aktywować – jeden lub więcej serwerów tworzy się i uruchamia w zaledwie kilku prostych krokach. Do jej świadczenia w 100 proc. wykorzystywana jest chmurowa infrastruktura Aruba Cloud, co gwarantuje wydajny i niezawodny hosting VPS.

 

Marcin Zmaczyński
dyrektor regionalny Aruba Cloud w Europie Środkowo-Wschodniej

Już wkrótce usługi Aruba Cloud będą świadczone także w centrum danych znajdującym się na terenie Polski. W ramach partnerstwa do tego celu zostanie wykorzystana placówka zarządzana przez jednego z liderów rynku centrów danych w naszym kraju. Ma to szczególne znaczenie dla klientów, którzy z różnych powodów, głównie legislacyjnych, zmuszeni są do przechowywania danych w Polsce. W ten sposób udostępniona będzia cała nasza oferta: wirtualne prywatne serwery Cloud VPS, infrastruktura IT w modelu Cloud Pro oraz wyniesione prywatne centrum danych Private Cloud. Tym samym rozszerzają się szanse dla resellerów na rozbudowanie oferty usług – także na zasadach white label.