Wciąż niestabilna sytuacja gospodarcza, i to pomimo widocznych sygnałów wychodzenia ze światowego kryzysu, powoduje, że firmy nadal ostrożnie podchodzą do przeznaczania funduszy na zakup nowego sprzętu i modernizację już posiadanego, co jest niemałym wyzwaniem zarówno dla resellerów, jak i producentów. Na tym tle wyróżniającym się segmentem rynku są małe i średnie przedsiębiorstwa, które cechuje największa dynamika wzrostu. Przyczyną takiego trendu jest przede wszystkim duża elastyczność, mobilność i uproszczony proces decyzyjny, który pozwala tym firmom szybko reagować na rynkowe zmiany.

Właśnie z myślą o takich przedsiębiorstwach Toshiba stworzyła serię biznesowych laptopów przeznaczonych dla tych, którzy pozostają w ciągłym ruchu. Portégé Z30 to doskonałe połączenie mobilności z biznesową wydajnością. Laptopy o przekątnej ekranu 13,3 cala i wadze ok. 1,2 kg, zamknięte w wytrzymałej magnezowej obudowie, są w stanie zapewnić nawet 17 godzin pracy na baterii. Co więcej, seria Portégé Z30 t dzięki dotykowemu ekranowi pozwoli użytkownikom w pełni wykorzystywać funkcje wbudowane w system Windows 8.1. Pełnowymiarowy zestaw portów, moduł TPM, a przede wszystkim atrakcyjna cena, to główne wyznaczniki całej serii.

Andrzej Pyka

Sales Manager B2B, Government & Telecom Operators, Poland & Baltics, Toshiba

Od kilku lat obserwujemy, że nawet średnie przedsiębiorstwa decydują się na zakup sprzętu w ramach procedury przetargowej, w której cena oraz marża sprowadzone są do minimum. Dlatego aktywnie wspieramy naszych partnerów i uczestniczymy w procesach przetargowych, aby móc zaproponować ofertę najbardziej korzystną cenowo dla wszystkich stron postępowania.

 

Tym, którzy poszukują mobilności, ale również bardzo wydajnego sprzętu, Toshiba poleca najnowocześniejszy laptop hybrydowy Portégé Z20 t. Korzystanie z tego urządzenia umożliwia połączenie elastyczności użytkowania tabletu z wydajnością tradycyjnego laptopa. Wyposażony w nowe procesory Intel Core M, idealnie sprawdzi się w każdym miejscu i w każdej sytuacji. Ekran można odłączyć od klawiatury (pełniącej funkcje stacji dokującej), co pozwala korzystać z urządzenia jak z tabletu. Natomiast po przyłączeniu klawiatury użytkownik ma do dyspozycji dodatkowe opcje połączeń z urządzeniami zewnętrznymi, a także może długo pracować (nawet 16 godzin), korzystając z wbudowanej baterii. Ekran można zainstalować w pozycji odwróconej o 180 stopni względem klawiatury i tym samym wyświetlać prezentację dla większej liczby osób.

 

W trosce o partnerów

W Polsce autoryzowanymi dystrybutorami Toshiba są dwie firmy – ABC Data i Action. Laptopy biznesowe znajdują się w ofercie ponad tysiąca partnerów.

– Staramy się opierać nasze relacje na zaufaniu i zrozumieniu potrzeb każdej ze stron – mówi Andrzej Pyka, Seles Manager B2B w Toshibie. – Wiemy, jak istotną rolę pełnią resellerzy w procesie sprzedaży. Dlatego w związku z nową ofertą laptopów biznesowych dla małych i średnich przedsiębiorstw organizujemy szkolenia produktowe oraz atrakcyjne promocje wraz z dystrybutorami. Doskonałym przykładem jest niedawna promocja zrealizowana we współpracy z Actionem oraz Intelem – 15 najlepszych partnerów, którzy kupowali biznesowe laptopy Toshiba, zostało nagrodzonych dodatkowym szkoleniem produktowym, połączonym z kursem japońskich sztuk walki i możliwością poznania kultury Japonii.

Równie istotne, zarówno dla klientów końcowych, jak i resellerów, jest wsparcie ze strony producenta. Toshiba zapewnia Gwarancję Niezawodności, dzięki której może zaoferować nie tylko naprawę sprzętu, ale także zwrot pieniędzy za jego zakup. Klienci mogą również liczyć na usługę serwisu on-site, w ramach której w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu awarii technik zjawi się w miejscu pracy użytkownika i usunie usterkę.

Dodatkowe informacje:

Andrzej Pyka, Sales Manager B2B, Toshiba,

Andrzej.Pyka@toshiba-teg.com

Artykuł powstał we współpracy z firmą Toshiba.