Wieloletnie doświadczenie firmy Kerio umożliwiło stworzenie grupy produktów podobnych w zakresie funkcji do rozwiązań klasy korporacyjnej, ale dostępnych za niewielkie pieniądze, a także prostych do wdrożenia i administrowania. Są to:

– KerioConnect – rozwiązanie alternatywne wobec Microsoft Exchange. Udostępnia pocztę elektroniczną, kalendarze i komunikator tekstowy, jest też wyposażone w zaawansowane funkcje ochrony przesyłanych informacji.

– KerioControl – oprogramowanie klasy Unified Threat Management, które ułatwia ochronę sieci przed wirusami, malware i innym złośliwym oprogramowaniem. Zawiera moduły firewalla i routera, IPS-u, antywirusa na bramie, VPN-u i filtrowania zawartości. Umożliwia zarządzanie pasmem przez nadawanie priorytetów i monitoring ruchu oraz ograniczanie dostępu do mediów streamingowych i sieci P2P.

– KerioOperator – bazujący na sprawdzonych standardach system VoIP, który zastępuje tradycyjne i często skomplikowane centrale PBX. Zaprojektowany dla małych i średnich firm, minimalizuje koszty operacyjne i jest prosty w administrowaniu, a jednocześnie oferuje użytkownikom możliwości rozwiązań klasy enterprise.

Krzysztof Konieczny

Prezes Zarządu Sun Capital

Sun Capital wprowadza w życie założoną wspólnie z Kerio strategię budowania znajomości marki i sprzedaży produktów tej firmy na polskim rynku. Od początku naszej działalności postawiliśmy na jasny i czytelny przekaz handlowy i marketingowy. Zadbaliśmy także o podstawowe sprawy, takie jak informacja handlowa i wersje produktów w języku polskim, wsparcie techniczne oraz posprzedażne.

 
Program partnerski Kerio

W Polsce za dystrybucję produktów Kerio od ponad dziesięciu lat odpowiada Sun Capital. Przez ten czas obie firmy zadbały o wykreowanie polityki sprzedaży w kanale partnerskim. Wprowadzony został jednolity system dystrybucji produktów oraz prosty i przejrzysty model prowizji dla resellerów. Czytelne zasady współpracy, wsparcie marketingowe oraz bezpłatne szkolenia umożliwiły stworzenie grupy lojalnych partnerów.

Nowi oraz dotychczasowi partnerzy mogą rejestrować prowadzone przez siebie projekty w specjalnie przygotowanym dla nich systemie. W ten sposób zyskują gwarancję utrzymania klienta i pewność wypracowania godziwej marży. Bardzo ważnym elementem przed- i posprzedażnym jest oferowane przez dystrybutora wsparcie techniczne w języku polskim, a także szkolenia.

W ramach programu partnerskiego Kerio przewidziane są trzy modele współpracy. Największą grupę partnerów stanowią małe firmy IT, które co jakiś czas sprzedają rozwiązania producenta. Dla takich przedsiębiorstw wyznaczony jest określony poziom rabatów, mają zagwarantowaną ochronę zarejestrowanych projektów, a w jej zakresie najlepszą cenę przy odnowieniach subskrypcyjnych.

Firmy, które podpiszą umowę partnerską z Kerio, a ich pracownicy ukończą szkolenia certyfikacyjne, mogą uzyskać status autoryzowanego partnera. Poziom rabatu dla tych przedsiębiorstw jest uzależniony od poziomu ich zaangażowania w promocję marki i produktów (m.in. liczba pracowników, którzy ukończyli szkolenia i uzyskali certyfikaty produktowe, a także zakres informacji o ofercie Kerio na firmowej stronie internetowej).

Kolejny status przewidziany w programie to partnerzy preferowani. Awansują do niego automatycznie resellerzy, którzy osiągnęli wyznaczony poziom wartości sprzedaży. Mogą oni liczyć na zwiększony rabat partnerski, wsparcie przy współfinansowaniu działań marketingowych, uczestnictwo w programie przekazywania kontaktów do potencjalnych klientów oraz na promocję swojego przedsiębiorstwa na stronach kerio.com oraz kerio.pl.

Dodatkowe informacje:

Krzysztof Konieczny,

Prezes Zarządu Sun Capital,

kkonieczny@suncapital.pll

Artykuł powstał we współpracy z firmami Kerio i Sun Capital.