Jednym z flagowych produktów Asseco jest system mMedica. To nowoczesne oprogramowanie dla placówek ochrony zdrowia, służące do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, rozliczeń z płatnikami i pełnej komunikacji z Narodowym Funduszem Zdrowia przy zachowaniu bezpieczeństwa gromadzonych danych. Zapewnia placówkom medycznym przyspieszenie obsługi pacjenta, a dzięki dużej elastyczności, można je swobodnie rozbudowywać – nie ma potrzeby nabywania dodatkowych programów. Pakiet mMedica oferowany jest w pięciu wersjach dostosowanych do potrzeb konkretnych użytkowników.

– To bardzo elastyczne rozwiązanie – mówi Wojciech Kulbiński, menedżer ds. sprzedaży w Asseco. – Dzięki uniwersalnej konstrukcji oprogramowania mMedica mogą korzystać z niego zarówno małe, jak i duże placówki. Przekłada się to także na komfort pracy partnerów. Aby rozpocząć jego wdrażanie, wystarczy proste szkolenie.

Korzyści dla partnerów wdrażających system mMedica

• Flagowy produkt Asseco – lidera rynku ochrony zdrowia

• Pełna swoboda w kształtowaniu katalogu świadczonych usług

• Transparentne zasady współpracy

• Wsparcie biznesu ze strony Asseco

• Silna sieć partnerska, działająca od 10 lat

• Specjalistyczne szkolenia

 

Zdaniem partnera

• Mateusz Merz, właściciel firmy Akoma

Jesteśmy młodą firmą, która od samego początku jest związana z Asseco w zakresie oprogramowania mMedica. Rozpoczynając działalność, znaliśmy rynek oprogramowania do obsługi placówek medycznych i założyliśmy, że będzie ono jej podstawowym filarem. Szukaliśmy więc firmy, która stanie się dla nas strategicznym partnerem i wsparciem. Dzisiaj mogę powiedzieć, że dokonaliśmy właściwego wyboru. Dzięki współpracy z Asseco dostarczamy oprogramowanie, które spełnia potrzeby klientów. To zaś przekłada się na ciągłe poszerzanie ich grupy i nasz dynamiczny rozwój.

10 lat współpracy

System mMedica ma ok. 45-proc. udział w rynku i z powodzeniem działa w placówkach medycznych w całej Polsce, m.in. dzięki partnerom biznesowym Asseco. Współpracują oni z firmą w unikalnym modelu, który umożliwia kreowanie własnej ścieżki rozwoju. Partnerzy sami kształtują katalog swoich usług w obszarach, w których się specjalizują. Mogą świadczyć podstawowe usługi serwisowe, hostingowe lub wirtualizacyjne, oferować audyt oraz zaawansowane konsultacje, a nawet tworzyć rozszerzenia do mMedica.

Sieć partnerska Asseco działa i rozwija się już od dziesięciu lat. Zachowuje dobrą kondycję m.in. dzięki transparentnym zasadom współpracy. Uczestnictwo w niej przynosi integratorom wymierne korzyści. Cenią sobie oferowaną im swobodę oraz wsparcie ze strony Asseco, a także dodatkową wartość, wynikającą z możliwości prowadzenia wspólnych działań. W zależności od potrzeb i zakładanych celów tworzą grupy biznesowe, a nawet tak zaawansowane formy współpracy jak konsorcja. To wszystko sprawia, że w ciągu dekady funkcjonowania sieć firm wdrażających oprogramowanie mMedica bardzo urosła – obecnie jest ich 220 w całym kraju.

Asseco przykłada dużą wagę do utrzymywania wysokich kompetencji przez partnerów. Regularnie organizowane są specjalistyczne szkolenia dające im możliwość rozwoju umiejętności, a tym samym oferowania usług najwyższej jakości. Firmy wdrażające oprogramowanie mMedica mają również zapewnione wsparcie w postaci przygotowanych specjalnie dla nich narzędzi sprzedażowych i różnych sposobów kontaktu z serwisem centralnym. Raz w roku prowadzone są także testy certyfikacyjne.

Dodatkowe informacje:

skontaktuj się z Asseco i dołącz do sieci autoryzowanych partnerów

mMedica: mmedica@asseco.pl.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Asseco.