Mniejsze firmy stają dziś przed wyborem: wdrażać systemy, które zoptymalizują podejmowanie decyzji, czy też ryzykować utratę rynku na rzecz dużych przedsiębiorstw, które od dawna podejmują decyzje biznesowe, bazując na rozbudowanych analizach. Natomiast oferta BI dla małych i średnich firm musi być specjalnie zaprojektowana i dostosowana do ich oczekiwań, systemy te muszą być tańsze i wymagać niewielkich zasobów.

Te warunki spełniają rozwiązania SAP Crystal – zapewniają niezbędne funkcje związane z raportowaniem i wizualizacją danych. Możliwość prezentacji informacji w spójny i czytelny sposób na jednej platformie SAP Crystal Server obniża koszty zarządzania firmą i daje pewność, że wszystkie dane prezentowane użytkownikom są dokładne i aktualne. Dogłębna analiza informacji, dostępna w SAP BusinessObjects Explorer, w połączeniu ze wsparciem dla urządzeń mobilnych, pozwala na szybkie odpowiadanie na zapytania ad hoc.

W skład SAP Crystal wchodzą też rozwiązania takie jak SAP Crystal Reports czy SAP Crystal Dashboard, umożliwiające generowanie graficznych, interaktywnych raportów i kokpitów menedżerskich. SAP Lumira daje analitykom możliwości łączenia, przekształcania i analizowania danych w interaktywny i wizualny sposób. Rozwiązanie SAP Crystal oparte jest na tej samej platformie i technologii co SAP BusinessObjects BI/Edge. Dzięki temu, gdy będzie trzeba zwiększyć funkcjonalność systemu, łatwa migracja do tych rozwiązań ochroni już poczynione inwestycje.

 

 

Trzy pytania do…

 

Joanny Falęcik, dyrektora handlowego firmy Connect Distribution

CRN Co należy zrobić, aby móc oferować rozwiązania SAP?

Joanna Falęcik Mniejsze firmy, które nie mają zespołu wdrożeniowego ani dużej wiedzy z zakresu BI, podpisują z nami umowę partnerską, obejmującą prostsze rozwiązania, takie jak SAP Crystal Reports czy SAP Dashboard Design. Po bezpłatnym szkoleniu online lub prezentacji mogą te rozwiązania oferować klientom, ponieważ ich wdrożenie nie jest skomplikowane. Firmy, które mają już wiedzę na temat BI, skorzystają na nowym programie SAP ARP, zyskując dostęp do systemu SAP Partner Edge. W ciągu 180 dni muszą ukończyć szkolenie i autoryzację. Dużą zaletą ARP jest fakt, że nie wymaga określenia wysokości planowanych obrotów, nie ma też opłat związanych z przystąpieniem do tego programu.

 

CRN Jaki zakres wsparcia Connect Distribution oferuje jako VAD?

Joanna Falęcik Reagujemy szybko, nie pozostawiając partnerów bez odpowiedzi, oraz nie kierujemy ich do producenta. Zdecydowana większość szkoleń jest bezpłatna. Wszystkie potencjalne projekty sprzedażowe są rejestrowane i partner, który je zgłosi, zyskuje lepsze warunki handlowe. Wspieramy partnerów w generowaniu nowych kontaktów i budowaniu planu sprzedaży, a fundusze marketingowe są dostępne na praktycznie wszystkie produkty z naszej oferty.

 

CRN Na jakie funkcje rozwiązań SAP sprzedawcy powinni szczególnie zwrócić uwagę swoich klientów?

Joanna Falęcik Portfolio rozwiązań SAP BusinessObjects jest tak szerokie, że można dopasować rozwiązanie praktycznie do potrzeb każdego klienta. Wyróżniają je łatwość instalacji, intuicyjny interfejs, rozbudowane możliwości analizy danych z różnych źródeł, raportowanie w czasie rzeczywistym, analizy typu „what-if” oraz zaawansowane kokpity menedżerskie. Większe rozwiązania stają się już pełnymi platformami BI z automatycznym wykonywaniem raportów oraz możliwością ich dystrybucji, integracją z MS Office oraz interfejsami użytkownika itp.

 

Connect Distribution

Dodatkowe informacje:

 

Joanna Falęcik,

dyrektor handlowy Connect Distribution

j.falecik@connectdistribution.pl

 Artykuł powstał we współpracy z firmami SAP i Connect Distribution.