Synology oferuje proste
rozwiązania, dzięki którym użytkownicy mogą mieć własną chmurę prywatną
– bez skomplikowanych ustawień administracyjnych, począwszy od podstawowej
struktury sieciowej aż po zarządzanie dostępem do zasobów. Automatyczna
synchronizacja plików jest możliwa na wielu platformach równocześnie: na
serwerze NAS, komputerach z systemami Windows, Mac OS i Linux oraz na
urządzeniach mobilnych z systemem iOS i Android.

 

Synchronizacja plików z Cloud Station

Aplikacja Cloud Station od Synology automatycznie przesyła
nowo dodany czy zmieniony plik na wszystkie urządzenia, aby użytkownik wszędzie
mógł mieć dostęp do aktualnych danych. Dzięki temu praca nad projektem
i edycja tego samego pliku przez kilka osób znajdujących się
w różnych miejscach na świecie nie jest już problemem. Także skutki
przypadkowego nadpisania lub skasowania pliku nie są odczuwalne, można bowiem
przechować do 32 poprzednich wersji i łatwo do nich powracać. Pliki można
przeglądać lub edytować także bez dostępu do Internetu, a po uzyskaniu
połączenia zostaną one zsynchronizowane. Uzyskana w ten sposób możliwość
współdzielenia np. plików multimedialnych przez indywidualnych użytkowników czy
w grupie roboczej (bez konieczności wysyłania ich e-mailem) podnosi
efektywność pracy.

Korzystając z aplikacji Cloud Station, można wybrać
foldery lub podfoldery do synchronizacji, filtrować rodzaje plików i ich
rozmiar. Aplikacja obsługuje nielimitowaną liczbę kont i udostępnianych
folderów. Dostęp do danych z zewnątrz jest bezpieczny, dzięki szyfrowaniu
SSL podczas transmisji przez Internet oraz nadawaniu odpowiednich uprawnień
użytkownikom. Monitorowanie kopiowania pozwala być zawsze na bieżąco, klient
może zobaczyć prędkość transferu plików, a administrator serwera
– połączenia klienta oraz status synchronizacji.

 

Zawartość zawsze aktualna z DS cloud

Dzięki DS cloud
– aplikacji na tablety i smartfony – urządzenie mobilne spełnia
rolę przenośnej walizki, zawsze gotowej do drogi. Pliki są automatycznie
synchronizowane, co sprawia, że w podróży służbowej można przeglądać
prezentacje, a nawet otwierać właśnie zaktualizowane podczas spotkania
biznesowego dokumenty firmowe.

Dostęp spoza sieci LAN do
macierzy dyskowej Synology DiskStation, na której działa Cloud Station, jest
bardzo łatwy. Usługę QuickConnect zaprojektowano tak, aby w kilku prostych
kliknięciach ustawić połączenia, bez potrzeby przekierowania portów. Dzięki
QuickConnect można także synchronizować pliki pomiędzy komputerami w pracy
i w domu.

Dodatkowe informacje:



Renata Krajewska,

odpowiedzialna
w Synology za sprzedaż  na rynku polskim, renatak@synology.com

Artykuł powstał we współpracy z firmą Synology.