W październiku Acronis spotkał się z polskimi partnerami, którym zaprezentował dalszy kierunek rozwoju firmy. Spotkanie było także okazją do ogłoszenia zmian personalnych w polskim biurze producenta. Zespół powiększył się o nowych pracowników i od trzech miesięcy ma nowego szefa – Artura Cyganka, Regional Managera CEE.

Swoją działalność producent oprogramowania do zarządzania składowaniem danych opiera w 100 proc. na kanale partnerskim. Nowy szef przekonywał zgromadzonych, że tak będzie też w kolejnych latach. Z myślą o nich Acronis zaprezentował nowy program partnerski, którego głównym celem ma być podniesienie rentowności integratorów, a konkretnie gwarancja dwucyfrowej marży.

– Zaczynamy od 10 proc., ale w pewnych grupach produktowych i poziomach partnerskich marża może wynieść nawet 35 proc. – zapewniał Artur Cyganek.

Udostępniając nowy program partnerski, Acronis chce także, by partnerzy mieli pewność, że ich inwestycje są chronione. By nie musieli martwić się tym, jak zakończy się projekt, w który zainwestowali swój czas oraz zasoby.