Konferencja odbyła się w ramach kieleckich „Dni Druku 3D”, największej na terenie Europy Środkowej i Wschodniej imprezy poświęconej tej branży. W spotkaniu wzięli udział resellerzy dopiero zainteresowani działaniem na nowym rynku, jak również ci, którzy już zaangażowali się w sprzedaż rozwiązań do druku 3D. ABC Data proponuje im dostęp nie tylko do pokaźnego asortymentu niskobudżetowych drukarek przestrzennych, ale też filamentów. Ważnym dopełnieniem oferty jest nowo wprowadzony budżetowy skaner 3D – Pixelio. Wkrótce dystrybutor ma zaoferować oprogramowanie do tworzenia przestrzennych modeli w przystępnej cenie. Równolegle z dodawaniem do portfolio kolejnych produktów ABC Data rozwija program szkoleń technicznych i sprzedażowych.

Całość oferty spaja ogłoszony w Kielcach program partnerski dla resellerów, którzy chcą się mocno zaangażować w działanie na nowym rynku. Składa się on z dwóch poziomów autoryzacji: „Specjalista druku 3D” i „Ekspert druku 3D”. Uczestnicy programu muszą spełnić rozmaite kryteria, dotyczące m.in. liczby przeszkolonych pracowników i wysokości obrotów. W zamian skorzystają z niższych cen, rozszerzonych szkoleń technicznych i handlowych, a także promocji.

Przemysław Kazanowski

prezes zarządu 3DKreator

Firmy resellerskie, które już dziś włączają druk 3D do oferty, są na wygranej pozycji. Te, które jeszcze się na to nie zdecydowały, za chwilę staną w długiej kolejce chętnych do tego, aby rozpocząć działalność w tym biznesie. Część naszych resellerów wywodzi się z branży druku tradycyjnego. Zanim producenci z tego segmentu zaczną na dobre działać na nowym rynku, sprzedawcy obecni na tej konferencji będą już daleko przed nimi, bardziej doświadczeni od konkurentów.