W Programie Partnerskim TB uczestniczymy od początku jego istnienia. Mogą w nim brać udział tylko klienci AB. Wrocławski dystrybutor jest właścicielem tej marki i jednocześnie naszym dominującym dostawcą. Po wprowadzeniu do oferty produktów TB proponujemy klientom korzystne cenowo rozwiązania, dzięki którym mogą obniżyć koszty eksploatacji urządzeń drukujących. Wypromowaliśmy markę na lokalnym rynku. W wyniku naszych działań te materiały eksploatacyjne stały się rozpoznawalne i chętnie wybierane przez użytkowników końcowych. Pomógł nam w tym wygląd produktów TB. Mają czytelne, ciekawie pod względem graficznym zaprojektowane opakowania. To sprawia, że łatwo wpadają klientowi w oko. Jesteśmy od lat mocno związani z produktami, które znajdują się w asortymencie AB. Na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat nasza oferta pokrywała się w wielu grupach z ofertą naszego dominującego dystrybutora. I właśnie szeroki asortyment  i obecność w nim produktów TB jest naszym zdaniem największą zaletą dostawcy. Z łatwością możemy osiągnąć minimum logistyczne i obniżyć koszty przesyłek, ponieważ mnoży wartość zamówienia przez 4. To pozwala nam składać zamówienia prawie codziennie. Nie jesteśmy przy tym obciążeni kosztami logistycznymi. Gromadzimy systematycznie punkty za zakupy, wymieniamy je na nagrody, a wybór jest bardzo szeroki. Doceniamy szybką wysyłkę zamówionych nagród, intuicyjny interfejs do obsługi programu, przejrzystą metodę naliczania punktów, a także bezproblemowy kontakt z osobami obsługującymi program. Na bieżąco możemy sprawdzać stan naszego konta w programie, status przesyłki z zamówionymi gadżetami. W ramach programu organizowane są także dodatkowe promocje, a zakup niektórych produktów jest nagradzany dodatkowymi punktami. Jedno bym tylko poprawił. Partnerzy powinni mieć większe wsparcie dotyczące prezentacji produktów TB. Mam na myśli dostarczanie plakatów, standów, wieszaków na tusze itp. Jeśli jednak chodzi o ogólną ocenę, wrażenia z udziału w programie mamy nadal pozytywne. Dlatego polecamy produkty marki TB i będziemy to robić w dalszym ciągu.

O PROGRAMIE

W kwietniu 2010 r. AB uruchomiło Program Partnerski TB, promując produkty sprzedawane pod własną marką. W jego ramach uczestnicy za zakup materiałów TB otrzymują punkty, które mogą wymienić na nagrody w dowolnym momencie akcji. Wśród nagród są m.in.: rowery, bony pieniężne, paliwowe i turystyczne, karnety jubilerskie. Program Partnerski TB został stworzony w celu wsparcia sprzedaży i popularyzacji tej marki wśród partnerów AB. Jego uczestnikami mogą zostać partnerzy handlowi, którzy mają podpisaną umowę dilerską z dystrybutorem. W celu przystąpienia do programu należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.tb.ab.pl