Wyścig na punkty
O programie partnerskim Xerox Club mówi Sebastian Pawlaczyk, kierownik działu handlowego LOCO
Jesteśmy partnerem Microsoftu i Fujitsu w zakresie zaawansowanych rozwiązań biznesowych, a produkty firmy Xerox stanowią naturalne uzupełnienie naszej oferty. Xerox robi wszystko, żeby zaznajomić współpracujące firmy ze swoją technologią. Organizuje kompleksowe szkolenia, nawet bezpośrednio w siedzibach partnerów. Podejście producenta jest o tyle interesujące, że oferuje im sprzęt na preferencyjnych warunkach. Dzięki temu można się kształcić, zdobywać wiedzę o tajnikach urządzeń, a także skorzystać z showroomu producenta w Warszawie w celu przeprowadzenia testów. Partnerzy w końcu nie dysponują całym portfolio produktów. Firma LOCO działa już od 12 lat na rynku IT. Uczestniczyliśmy i uczestniczymy w wielu programach partnerskich, przynoszących realne korzyści. Chodzi o podniesienie atrakcyjności swojej oferty, a także zmobilizowanie pracowników do wytężonej pracy. Jeżeli porównać program Xerox Club z innymi, można śmiało powiedzieć, że ma bardzo klarowne zasady, zachęca do współpracy. Wyróżnia się z pewnością tym, że punkty wymieniane na nagrody przez cały okres trwania akcji (czyli przez rok) sumują się, co stanowi nieustanne wyzwanie. To rodzaj konkurencji, mobilizacji do starań o uzyskanie maksymalnej liczby punktów gwarantującej wyjazd na wyprawę z Xeroksem do ciepłych krajów. Nie sądzę, by program tego producenta wymagał specjalnych zmian. Przydałoby się jedynie dodać do listy sprzęt z oferty A0 wraz z urządzeniami do produkcji, co zwiększyłoby możliwości konkurowania o dodatkowe punkty i atrakcyjne nagrody.
Podobne artykuły
Programy partnerskie: resellerzy spragnieni wiedzy
Resellerzy podkreślają, że szczególnie cenny w programach partnerskich jest obecnie dostęp do wiedzy. Zwracają przy tym uwagę na niepotrzebne błędy i wpadki, których producenci powinni zdecydowanie unikać.
Samsung Memory Summit: przyszłość pod znakiem flash
Samsung Memory Summit to pierwsza krajowa impreza w historii dywizji Samsung Memory. Spotkanie było przygotowane z myślą o klientach oraz partnerach producenta.
Jak wygląda przyszłość pracy?
Jak pokazują ostatnie globalne badania, przeprowadzone na zlecenie Xerox, około 82 proc. pracowników planuje powrót do biur w okresie od 12 – 18 miesięcy. Niemniej firmy już teraz inwestują w nowe zasoby, aby wesprzeć swoich pracowników po okresie lockdownu.