Wzorcowy portal
O programie partnerskim Corela mówi Adam Rzepkowski, kierownik Działu e-Commerce, Vobis
Dołączyliśmy do programu partnerskiego Corela, bo traktujemy to jako formę podkreślenia naszej dobrej współpracy z firmą. Program partnerski umożliwia uzyskanie autoryzacji oraz korzystanie z wszelkich materiałów marketingowych za pośrednictwem portalu Corel Partners. Zawiera on komplet informacji o produktach, a także materiały marketingowe. Na portalu zamieszczane są też wszelkie powiadomienia o promocjach i specjalnych ofertach dla klientów. Pozwala to szybciej reagować na zmiany, niż gdyby materiały były wysyłane np. drogą e-mailową. Zalety portalu to przejrzystość, dobra nawigacja, pełne dane o produktach i zasadach licencjonowania. Nie uwzględniono natomiast moim zdaniem spraw finansowych, np. dotyczących budżetu marketingowego. W porównaniu z konkurencyjnymi rozwiązaniami doceniam, że cała treść w serwisie jest po polsku. Ogólnie pod względem przejrzystości stawiałbym tę stronę za wzór innym dostawcom. Chciałbym też, żeby portal zawierał zapowiedzi produktów, informacje o planach i działaniach dostawcy w kolejnych kwartałach.
Podobne artykuły
Programy partnerskie: resellerzy spragnieni wiedzy
Resellerzy podkreślają, że szczególnie cenny w programach partnerskich jest obecnie dostęp do wiedzy. Zwracają przy tym uwagę na niepotrzebne błędy i wpadki, których producenci powinni zdecydowanie unikać.
Dystrybutorzy prognozują: przed nami rok wzrostu
W 2018 r. dystrybutorzy przewidują poprawę koniunktury. Jednak, aby z niej skorzystać, resellerzy powinni dostosować się do zmian na rynku.
Co kręci resellerów: plusy i minusy programów partnerskich
Rabaty, ceny specjalne i wsparcie fachowców to w ocenie resellerów i integratorów najcenniejsze elementy programów partnerskich, które pomagają im w biznesie.