Sophos Partner Roadshow 2018
Podczas warszawskiego spotkania partnerzy mogli szczegółowo zapoznać się z kompleksową ofertą producenta rozwiązań bezpieczeństwa i poznać najlepsze praktyki jej sprzedaży.
Za cel swojej strategii Sophos obrał pomaganie klientom w ograniczaniu ryzyka biznesowego, wynikającego z cyberataków przeprowadzanych z wielu kierunków i przy użyciu najróżniejszych metod. Wiele elementów ochrony – które są centralnie zarządzane, połączone firmowym rozwiązaniem Synchronized Security, a przy tym wsparte sztuczną inteligencją – to pomysł na realizację tej wizji. To także sposób na zwiększenie przychodów partnerów, o czym przekonywali przedstawiciele producenta i jego dystrybutorów. CRN Polska objął patronat nad wydarzeniem.
Podobne galerie
Sophos Partner Roadshow 2017
W październiku, w Hotelu InterContinental w Warszawie odbyła się konferencja dla partnerów firmy Sophos.
Konsorcjum FEN – TECH Meets 2017
W 5 miastach Polski (od stycznia do kwietnia br.) odbywają się tegoroczne spotkania dla partnerów Konsorcjum FEN.